226752

صادقیانی: هدف‌مان پیش از آغاز فصل، حفظ تیم در لیگ برتر بود/ دلیل اصلی باخت راهیاب مقابل ورامین افت روحی بود

دنیای معدن- سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: پیش از آغاز این فصل هدف‌مان این بود که تیم را در لیگ حفظ کینم، اما حالا شرایط به گونه‌ایست که می‌توانیم به حضور در پلی‌آف هم امیدوار باشیم.

به گزارش دنیای معدن، آرش صادقیانی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل شهرداری ورامین و قطع شدن نوار برد‌های تیمش، اظهار داشت: دلیل اصلی باخت در بازی با ورامین مسائل روحی و روانی بود، زیرا در مدتی که لیگ به خاطر حضور فولاد سیرجان در جام باشگاه‌های جهان تعطیل بود، تمرینات بسیار خوبی انجام داده بودیم و تیم از نظر فنی و تاکتیکی در شرایط خیلی خوبی قرار داشت. متاسفانه در ابتدای بازی با ورامین و در ست نخست از حریف عقب افتادیم و همین باعث شد بازیکنانم از نظر دچار استرس و افت شدید روحی شوند و انگار بازی را از دست رفته می‌دیدند. ورامینی‌ها هم که بازیکنان باتجربه خوبی دارند از این شرایط استفاده کردند و با سرویس‌های خوب کار را برای ما سخت کردند.

وی افزود: در ست سوم با صحبت‌هایی که داشتیم و برخی تغییرات توانستیم به پیروزی برسیم، اما در ست چهارم با اینکه در اوایل پیش بودیم، در اواسط ست در یک امتیاز گیر کردیم و و فاصله زیاد شد. در اواخر ست چهارم به بازی برگشتیم، ولی دیر شده بود.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در واکنش به جدایی یکی از پاسور‌های این تیم، خاطرنشان کرد: پس از بازی هفته هشتم مقابل آذرباتری ارومیه افشین فتاح اعلام کرد که می‌خواهد در پایان نیم فصل از جمع تیم جدا شود. من هم به تصمیم او احترام گذاشتم و از همان بازی به این سو از فتاح استفاده نکردم و در ۴ بازی بعدی مقابل مس رفسنجان، پیکان، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین در لیست بازیکنان نبود. البته جدایی فتاح از راهیاب ملل کاملا توافقی بود و در نظر داریم در نیم فصل یک پاسور جذب کنیم تا در ادامه مسابقات از حضور ۳ پاسور در ترکیب بهره ببریم.

صادقیانی در پایان در مورد هدفگذاری راهیاب برای فصل جاری لیگ برتر، گفت: در حال حاضر از ۱۲ بازی خود موفق به کسب ۷ پیروزی شده‌ایم و در فاصله یک هفته مانده تا نیم فصل در رده پنجم ایستاده‌ایم. قطعا این نتایج و عملکرد برای تیمی مانند راهیاب بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم این روند را در دور برگشت هم ادامه دهیم. پیش از آغاز این فصل هدف‌مان این بود که تیم را در لیگ حفظ کینم، اما حالا شرایط به گونه‌ایست که می‌توانیم به حضور در پلی‌آف هم امیدوار باشیم. به جز بازی با ورامین در ۴ دیدار دیگر با نتایج نزدیک بازنده شدیم و این نشان می‌دهد که بازیکنانم به خودباوری رسیده‌اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید