226288

7 تغییر در ترکیب استقلال

دنیای معدن- ترکیب استقلال در بازی امروز نسبت به آخرین بازی که برابر سپاهان به میدان رفته بود، دستخوش تغییرات زیادی شده است.

به گزارش دنیای معدن، استقلال امروز برای کم کردن فاصله خود با صدر جدول نیازمند پیروزی برابر سپاهان است، تیمی که ۲ امتیاز از آبی‌ها بیشتر دارد. جالب است بدانید آخرین بار دو تیم در هفته پایانی لیگ بیستم به مصاف هم رفتند که استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی قائدی به زمین رفت.

از این ترکیب ریگی، فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی از استقلال جدا شدند، آرش رضاوند و وریا غفوری مصدوم هستند ضمن اینکه بسیار بعید است متین کریم زاده و ارسلان مطهری در ترکیب اصلی به میدان بروند.

همچنین در ترکیب سپاهان هم پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سیدمحمد کریمی، احسان حاج صفی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی و محمدرضا خلعتبری بازی کردند.

از سپاهان نیازمند، محمد محبی و احسان حاج صفی جدا شده اند، محمدرضا خلعتبری مصدوم است و با توجه به اینکه سروش رفیعی تازه از کانادا برگشته بعید است از ابتدا در ترکیب ثابت به میدان برود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید