226139

من میثاقیان هستم؛ لطفاً کلک نزنید/ مدیرفنی باشم این مربی را انتخاب نمی‌کنم/ مجبورم نکنید به کمیته تعیین وضعیت شکایت کنم

دنیای معدن- اکبر میثاقیان گفت: من از پیشنهاد باشگاه برای همکاری با مربی خارجی استقبال کردم اما شرایط به سمت و سوی دیگری رفت و بعد ازمن داوود سید عباسی سرمربی تیم شده است

به گزارش دنیای معدن، به دنبال شکست دو بر یک پدیده در برابر گل گهر در یک بازی خانگی اکبر میثاقیان از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.  در ادامه مسیر پیشنهاد مدیریت فنی به اکبر میثاقیان شده است اما او حاضر نیست در این سمت به کار خود در تیم پدیده ادامه دهد. حرف های تازه میثاقیان را در این زمینه بخوانید:

*تصمیم باشگاه پدیده برای من قابل احترام است. هر چند من سختی های زیادی کشیدم که این تیم جمع و جور شود و دیدید در بازی با گل گهر بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و شاید اگر کمی خودباوری امان بیشتر بود سه امتیاز این بازی را می گرفتیم. تیم ما در حال خوب شدن است و در آینده بهتر هم خواهد شد و در نهایت به نظر من حتما در جدول بازی ها باقی خواهد ماند.

*در همه سال های مربیگری به تصمیمات باشگاه ها احترام گذاشته ام و اصلا دوست ندارم به زور حتی یک روز در باشگاهی حضور داشته باشم چون برای کارم زحمت می کشم و صادقانه کار می کنم. باشگاه پدیده به من پیشنهاد حضور یک مربی خارجی را در کادر فنی داد که من از این موضوع استقبال کردم و البته مربی خارجی قرار بود در هدایت تیم به من کمک کند. اما تصمیمات به سمت و سوی دیگری رفت. از من خواستند در تمرین حاضر نشوم و دیروز داوود سید عباسی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد که به همین بهانه من مدیریت فنی را قبول نکردم و قراردادم با تیم پدیده به عنوان سرمربی است و باشگاه باید در این زمینه تکلیف من را مشخص کند. اگر هم پست مدیریت فنی را قبول می کردم باید سرمربی را من انتخاب می کردم و قطعا گزینه من داوود سید عباسی نخواهد بود با همه احترامی که برای او قایل هستم.

*باشگاه باید تکلیف قرارداد من را مشخص کند. در غیر اینصورت مجبور به حضور در کمیته تعیین وضعیت خواهم شد. البته من از پیشنهاد باشگاه برای همکاری با مربی خارجی استقبال کردم اما شرایط به سمت و سوی دیگری رفت و بعد ازمن داوود سید عباسی سرمربی تیم شده است و به نظرم می آید باشگاه برای اینکه حق و حقوق من را پرداخت نکند و این طور جلوه دهد که من در تمرین تیم حاضر نشدم امروز مدعی شده است که داوود سید عباسی مربی موقت تیم است و سرمربی خارجی هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.

*اینها رفتارهای خوبی نیست و حتما کمیته تعیین وضعیت متوجه این موضوع خواهد شد و حق را به حقدار خواهد داد و اظهر من الشمس است که من با تصمیم مالک باشگاه از سرمربیگری تیم پدیده کنار گذاشته شده ام و رسانه ها هم به اندازه کافی در این باره مطلب نوشته اند.

*حرف آخرم این است به من کلک نزنید. به خاطر اینکه یک عمر در فوتبال حضور داشته ام و همه می دانند هر جا بوده ام با همه وجود و توان زحمت کشیده ام و صادقانه کار کردم.

منبع: ورزش

 

دیدگاهتان را بنویسید