226118

دیاباته را نمی‌دانم اما من را در استقلال آزردند/ از مدیران استقلال توقع احترام داشتم

دنیای معدن- پیرو انتشار ویدیوی صحبت های شیخ دیاباته درباره شکستن درب آپارتمانش و بیرون ریختن چمدان‌های خانواده‌اش در استقلال با یکی از بازیکنان خارجی پیشین باشگاه استقلال صحبت کردیم تا در ارتباط با ادعاهای زوج فصل گذشته مهدی قایدی از زاویه دیگری این ماجرا را مورد بررسی قرار بدهیم.

به گزارش دنیای معدن، گادوین منشا در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقاتی که برای دیاباته رخ داده است اظهارنظر کرد.

خبر داری برای دیاباته چه اتفاقی افتاده است؟

بله شنیدم ولی من نمی دانم برای دیاباته چه اتفاقی افتاده است. من خبر ندارم قرارداد او با باشگاه استقلال چطور بوده و موضوع خانه ای که برایش اجاره کرده بودند از چه قرار است.

صحبتی در این باره ندارید؟

نمی توانم در این باره حرف بزنم. من فقط درباره خودم صحبت می کنم.

در روزهای پیش از جدایی از استقلال چه اتفاقی در باشگاه برایتان رخ داد؟

ماجرای من و باشگاه استقلال شکل دیگری بود. آن زمان یکی از مسئولان استقلال به من گفت تو کاغذی را امضا کرده ای که فقط ۲۰ هزار دلار طلب داری در صورتی که من ۴۰ هزار دلار از باشگاه طلب داشتم. بعد هم وقتی خواستم برایم بلیت بگیرند تا با خانواده ام بروم گفتند به ما ربطی ندارد. رفتار خوبی با من نشد و از مدیران باشگاه ناراحت شدم تا خاطرات بدی از آن دوران برایم بماند وگرنه من استقلال را دوست داشتم.

به نظرتان شیوه برخورد با یک بازیکن یا مربی خارجی از سوی یک باشگاه باید چطور باشد؟

باید احترام گذاشته شود. بازیکن از کشورش خارج می شود تا برای فوتبال و پول درآوردن از خانه و خانواده‌اش دور شود. به همین خاطر تا وقتی مشکلی برای باشگاه به وجود نیاورده نباید بی احترامی ببینند. به نظرم یک بازیکن غریبه در یک باشگاه توقع دارد مدیران آنجا مراقبش باشند.

درباره شرایط تیمتان و برد ۳ بر ۲ مس رفسنجان مقابل تراکتور صحبتی دارید؟

بازی خوبی بود و خوشحالم که توانستیم این بازی را هم ببریم. تیم ما رفته رفته نتایج بهتری می‌گیرد و این چهارمین برد متوالی تیم ما بود. مطمئن هستم ادامه این وضعیت در نهایت اتفاقات خوبی را برای ما رقم میزند.

شما زننده ضربه پنالتی در دقیقه ۳۲ بازی مقابل تراکتور بودید. ظاهراً تبریزی ها به داور اعتراض داشتند. خطا پنالتی بود؟

صد در صد پنالتی بود و داور به درستی پنالتی گرفت. وقتی داور رای می دهد هرچقدر با او حرف بزنید دیگر رای خودش را عوض نمی کند. من هم پنالتی را راحت زدم و خوشحالم که گل شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید