226104

آخرین وضعیت انتخاب مدیرعامل پرسپولیس از زبان وزیر ورزش

دنیای معدن- وزیر ورزش به نسبت به حواشی به وجود آمده در خصوص تعلل در انتخاب مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش دنیای معدن، حمید سجادی وزیر ورزش بعد از مراسم امضای تفاهم نامه میان وزارت ورزش با شورای عالی اقتصادی مناطق تجاری و صنعتی در رابطه با انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس بود گفت: واقعیت این است که دوره سرپرستی سه ماهه سرپرست فعلی پرسپولیس تمام شده است.

پیشنهاداتی به هیئت مدیره داده اند. من با دو وزیر دیگر جناب آقای دکتر رحیمی وزیر محترم دادگستری، جناب آقای دکتر خاندوزی وزیر محترم اقتصاد که رئیس مجمع هم صحبت کرده ام. منتظرم فرصتی فراهم شود و جمع بشویم و در مورد پیشنهاد آنها برای مدیریت باشگاه صحبت کنیم. افرادی هم هستند که ما بررسی کرده ایم که می توانند به هیئت مدیره اضافه بشوند تا تقویت بشود. من خدمت هواداران پرسپولیس عرض می کنم که نسبت به من محبت دارند؛ احترام خاصی برای هواداران هر دو تیم قائلم.

برخودم وظیفه می دانم به عنوان مسئول به فکر شرایط هر دو تیم باشم. البته بارها عرض کرده ام من وزیر ورزش و جوانان همه جای ورزش کشور هستم، اما حالا یا خوب یا بد این دو تیم دولتی هستند و ما کارهایشان را پیگیری می کنیم. اگرچه به شهادت اعضای هیئت مدیره هر دو باشگاه ما هیچ گونه دخالت و دخل و تصرفی در اجرا، در مباحث فنی و انتصاب ها نداشتیم و نقش حمایتی داشتیم. من خودم پیشنهاد دادم اعضای محترم هیئت مدیره هم به من نظر بدهند که بالاخره برای آینده باشگاه می‌خواهید چه کار کنید.

او در ادامه با اشاره به اینکه یکی از پیشنهادات صدری است، عنوان کرد: هیئت مدیره آقای صدری را که سرپرست هستند پیشنهاد دادند که بعنوان مدیرعامل انتخاب شود. باید به دو وزیر دیگر با حضور خودشان توضیح بدهیم و مجمع تشکیل شود و ما باید نظرات هر دو عزیزمان را بشنویم، در رابطه با نفرات جدید صحبت کنیم. نفرات جدید اگر معرفی شوند امکان دارد دوباره در هیئت مدیره بخواهند تصمیمی بگیرند و گزینه دیگری معرفی کنند.

ما می‌خواهیم اختیار را به خود هیئت مدیره و مجمع بدهیم. من نه به خودم اجازه می‌دهم که یک نفره تصمیمی بگیرم و نه قصد دخالت دارم. من باز هم تاکید می‌کنم احترام خاصی برای هواداران هر دو تیم قائل هستم و واقعیت این است که شرایط سرپرستی آقای مهندس صدری هیچ تفاوتی با شرایط مدیرعاملی ندارد و تمام اختیارات مدیرعامل را ایشان تاکنون داشتند و دارند و ما هرگونه کار حمایتی و هرگونه اقدامی که لازم بوده انجام دادیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید