225323

واکنش صدری به استوری اعتراضی بازیکنان پرسپولیس/ میراث‌دار بدهی‌های گذشته هستیم

دنیای معدن- رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با اقداماتی که در حال انجام است، مبلغ قابل توجهی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت می‌شود.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان - سید مجید صدری درباره دلیل واریز نشدن مطالبات اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در روز‌های اخیر اظهار داشت: به اعضای تیم وعده داده بودم تا بازی با صنعت نفت آبادان بخشی از مطالباتشان پرداخت شود، اما متاسفانه به واسطه مشکلاتی که بر سر راه عقد قرارداد با کارگزار پیش آمد، میسر نشد که از این بابت از مربیان و بازیکنان تیم و هواداران عذرخواهی می‌شود، ولی به یاری خدا این موارد در روز‌های آینده محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: ما به دنبال کارگزار بودیم و باشگاه باید درآمد داشته باشد تا بتواند مطالبات را پرداخت کند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این کار را انجام دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: همانطور که همه می‌دانند ما میراث‌دار بدهی‌های دوره‌های گذشته هستیم و این مشکلات، گرفتاری‌هایی را برای باشگاه بوجود آورده است، اما تمام این مسایل مانع کار ما نمی‌شود و تمام تلاش ما این است که تیم بدون مشکل و با آرامش به رقابت با حریفان برود.

 

دیدگاهتان را بنویسید