226001

عربشاهی: مدافعان پرسپولیس اشتباهات بچه‌گانه ای دارند/ وزیر زودتر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اشتباهات بچه گانه ای که مدافعان پرسپولیس در بازی با هوادار داشتند جای سوال زیادی ایجاد می‌کند.

ب‌ه گزارش دنیای معدن، ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: چرا نباید در چنین دیداری کادرفنی از سیدجلال که هم تجربه بالایی دارد و هم با حضورش ثبات و نظم خوبی به خط دفاعی پرسپولیس می‌دهد بهره ببرد و به جای آن از کسانی در ترکیب استفاده کند که در حد قواره نام حسینی و یا حضور در تیم بزرگی مانند پرسپولیس نیستند.

وی‌ ادامه داد: واقعاً اشتباهات بچه‌گانه ای که مدافعان پرسپولیس در بازی با هوادار داشتند جای سوال زیادی ایجاد می‌کند که چرا کادرفنی اصلاً باید از آنها در ترکیب استفاده کند.

*لک یک گل ساده را دو دوستی به هوادار تقدیم کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اشتباه حامد لک، گفت: کسی که در تیم بزرگی مانند پرسپولیس بازی می‌کند نباید مانند بازیکنانی که تازه در حال یادگرفتن اصول ابتدایی فوتبال هستند اینچنین ناشیانه عمل کند و یک گل ساده را دو دستی به تیم هوادار تقدیم کند.

عربشاهی تصریح کرد: خوشبختانه پرسپولیس در تمام خطوط بازیکنانی با استاندارد بالا را دارد به شکلی که پس از خارج شدن ترابی به دلیل مصدومیت شیرازه تیم از هم پاشیده نشد و برعکس یحیی با فرستادن امیری به پست ترابی جان تازه‌ای به آن نقطه از زمین داد به صورتی که حملات فراوانی از آن سمت زمین روی دروازه هوادار انجام شد. در شرایطی که بازیکنان خیلی راحت می‌توانستند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند برعکس آن را از دست دادند.

*هنوز هم جا برای جبران وجود دارد

وی افزود: اگر چه باز هم امتیاز از دست دادیم، اما هنوز هم جا برای جبران وجود دارد و مطمئن هستم که شرایط برای ما در ادامه فصل خیلی بهتر خواهد شد. ما می‌توانیم بازهم شاهد کسب جام دیگری از سوی پرسپولیس در لیگ باشیم به شرطی که وزیر ورزش سر و سامانی به مدیریت باشگاه بدهد و هواداران هم خویشتن دار باشند.

ضیا عربشاهی خاطرنشان کرد: آقای وزیر لطفا زودتر تکلیف صندلی مدیرعامل و همچنین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را مشخص کن زیرا هواداران زیادی نگران شرایط باشگاه هستند و دوست ندارند تیمی که در پنج دوره متوالی قهرمان لیگ شده و دو بار هم به فینال آسیا رفته را این شکل ببینند.

 

دیدگاهتان را بنویسید