225731

سازمان لیگ از غیرقانونی بودن خارجی‌های استقلال خبر داد!

دنیای معدن- مدیرعامل باشگاه نساجی نیز نسبت به کارگیری بازیکن خارجی استقلال اعتراض خود را اعلام کرد و مدعی شد این پرونده را دنبال خواهند کرد.

به گزارش دنیای معدن، سیف الله پور در پایان دیدار دو تیم نساجی و پدیده مشهد درباره برتری در این بازی گفت: خدا را شکر که این بازی را برنده شدیم ولی متاسفانه نظری را از دست دادیم و مصدوم شد. همانطور که آقای الهامی گفتند زمین مساعدی در اختیار نداریم و بیشتر شبیه هندبال و هدبال و بسکبال بود تا فوتبال.

وی درباره اینکه چه اصراری به انجام بازی‌های نساجی در این زمین نامساعد وجود دارد گفت: بهرحال باید مجوز بدهند تا بازی‌ها خارج از این استان انجام شود. انشاالله این زمین و استادیوم خیلی زود شرایطش فراهم شود.

مدیرعامل نساجی در خصوص صحنه مشکوک نیمه اول این دیدار که مدعی پنالتی برای این تیم بودند گفت: خطا بیش از 40 سانت داخل محوطه جریمه بود. بهرحال حق داریم با یک پنالتی همه چیز جابجا می شود.

سیف الله پور درباره شکایت گل گهر از باشگاه استقلال از بازیکنان خارجی این تیم و اینکه آیا آنها هم شکایتی در این رابطه داشته اند گفت: اگر قرار به شکایت باشد، ابتدا باید شکایت ما بررسی شود. اولین شکایت از سوی ما بود. حق باشگاه نساجی بیشتر است و براساس نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال که اعلام کرده بود اگر این بازیکنان بازی کنند غیرقانونی هستند. امیدوارم حق ما را بدهند. درباره بازیکن گابنی گل گهر هم فکر نکنم غیرقانونی باشد.

وی درباره رضایتش از عملکرد نساجی و ساکت الهامی گفت: صد درصد از عملکرد نساجی راضی هستیم و اعتماد داریم به آقای ساکت الهامی و مطمئن باشید روزهای خوش نساجی هم خواهد رسید.

مدیرعامل نساجی درباره اینکه آیا بازی بعدی این تیم نیز در این استادیوم خواهد بود گفت: این آخرین بازی ما اینجا بود چون قول داده بودیم، البته قول داده بودیم باید این را بگویم که دست زور بالای سر ما بود و نتوانستیم. اما این آخرین بازی ما اینجا بودیم و انشاالله خروجی ما را بدهند و از این ورزشگاه برویم.

منبع: ورزش سه

 

دیدگاهتان را بنویسید