225656

مدافعان پرسپولیس در پایان دربی ۹۷ چه گفتند؟

دنیای معدن- دربی ۹۷ پایتخت با تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس به اتمام رسید.

به گزارش دنیای معدن- در پایان دربی ۹۷ پایتخت که با تساوی بدون گل سرخابی‌ها با اتمام رسید، مداقعان پرسپولیس صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

 

* مهدی شیری

 

* بازی سختی بود. خیلی موقعیت داشتیم که به گل برسیم، اما در ضربات آخر بدشانس بودیم. در کل خدا را شکر می‌کنیم که بچه‌ها سالم از زمین بیرون آمدند و سعی می‌کنیم در مسابقات آینده جبران کنیم. ما برای برد آمده بودیم و همه دوست داریم که در دربی برنده شویم.

* چنین بازی‌هایی، چون حساسیت بالاست، کار بازیکنان و داور سخت می‌شود، اما می‌توانستیم ببریم. در آینده به جایگاه اصلی مان که هواداران انتظار دارند، می‌رسیم.

* از مدیران باشگاه بابت پرداخت ۱۵ درصد از مبالغ قرارداد‌ها تشکر می‌کنیم. تیم ما باید به یک آرامش کامل برسد، چون بچه‌ها حق شان بیشتر از این هاست.

* در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

* فرشاد فرجی

‌می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را بدست آوریم. از لحاظ تاکتیکی یک سر و گردن از حریف بالاتر بودیم. خیلی خوب توانستیم تاکتیک خودمان را به حریف دیکته کنیم، ولی متاسفانه نتیجه دلخواه خودمان را نگرفتیم. البته از نمایش خودمان تا حدودی راضی هستیم.

* قبل از اینکه وارد این صحنه بشویم، لطفا در خصوص صحنه قبل صحبت کنیم که داور آفساید را نگرفت. من برخوردی نداشتم، ولی داور آفساید را نگرفت. به نظرم تنش‌های کنار زمین تیم حریف روی تصمیمات داور اثرگذار بود.

* ژستد قد و قامت بالایی دارد و در چندین صحنه با هم برخورد داشتیم. فوتبال است و شاید داور می‌توانست برخی از صحنه‌ها را خطا بگیرد. با این حال من به تصمیمات آقای بنیادی فر احترام می‌گذارم. به نظرم نیمکت حریف روی ایشان تاثیر زیادی گذاشت.

* شما از طرف هواداران صحبت می‌کنید؟ از نظر فنی تیم پرسپولیس خوب بازی کرد، ولی از نظر نتیجه راضی کننده برای خود ما نیز نبود. همین که توانستیم کلین شیت کنیم و بازی خوبی به نمایش گذاریم جای شکرش باقی است.

* سعید آقایی

* خیلی خوب بازی کردیم و مالکیت داشتیم، اما نتوانستیم برنده شویم.

* نمی‌دانم، شاید شما ناراحت هستید! به هرحال بازی دربی بود و درگیری های فوتبالی هم داخل زمین زیاد بود. فقط باید سعی کنیم در بازی‌های بعدی امتیازات را جمع کنیم.

* یک صحنه‌ای در بازی بود که تمام شد. ما هم در همان زمین عذرخواهی کردیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید