225572

منصوریان: برای گل زدن هم خودمان و هم هواداران را زجر می‌دهیم/ آبادان مثل پایتخت است

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ایجاد موقعیت می‌کنیم ولی در به ثمر رسیدن گل هم خودمان و هم هواداران را زجر می‌دهیم.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان - علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان مقابل پیکان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار سختی داریم. من هر دفعه این جمله را می‌گویم چون معتقدم تمام بازی‌های لیگ سخت است و نمی‌توانید نتیجه را پیش‌بینی کنید.

*در چند بازی گذشته در حسرت سه امتیاز بازی خانگی مانده‌ایم. ایجاد موقعیت می‌کنیم ولی در به ثمر رسیدن گل هم خودمان و هم هواداران را زجر می‌دهیم. احساسم این است که با انرژی‌ای که در تیم وجود دارد و با اتفاقات خوبی که در هفته گذشته افتاده و نحوه بازی در سه، چهار بازی گذشته، فردا روز خیلی خوبی خواهیم داشت. سعی‌مان این است که اولین سه امتیاز را در آبادان به هواداران هدیه دهیم.

*آبادان مثل پایتخت است و شما بابت نتایج بازخواست می‌شوید. برای هواداران آبادانی نتایج مهم است و بعضاً من می‌بینم که از آن طرف دنیا لباس صنعت نفت را بر تن می‌کنند و به تیم محبت دارند. در مجموع سعی ما این است که تیم‌مان را از هر حاشیه‌ای به دور نگه داریم.

*:به مردم آبادان قول دادم و با توجه به اینکه می‌دانستم مشکلات مالی تیم چگونه است، اما از مسئولان استان خواهش می‌کنم به تیم کمک کنند. این روزها نیاز است به تیم کمک کنند و امیدوارم نوش دارو بعد از مرگ سهراب نباشد. من اسم مسئول را نمی‌آورم ولی هر کسی احساس می‌کند می‌تواند کمک کند «یا علی» بگوید به وسط بیاید. تیم را هم وسیله نبینند، کمک‌مان کنند. من از اینکه بگویم شرایط مالی باشگاه خوب نیست خجالت می‌کشم. ما دوست داریم مشکلات تیم‌های نفتی حل شود.

*احتیاج داریم سریعاً به ما حدود 30 درصد هزینه تیم را کمک کنند. من امروز برآورد کردم حدود 30 درصد هزینه تیم ما حدود 14 میلیارد است و این مبلغ از قیمت یک مهاجم سطح اول لیگ خیلی پایین‌تر است. تنها تیم صنعت نفت نیست، تیم امید، نوجوانان و کارمندان هم هستند. در کل با همه حقوق‌ها و مجموعه‌ها حدود 42 الی 43 میلیارد هزینه داریم. در برابر تیم‌هایی که 450 میلیارد هزینه می‌کنند هزینه باشگاه ما خیلی ناچیز است، اما با همین ناچیز بودن اگر به موقع این مبلغ به تیم ما تزریق شود ما بلند می‌شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید