225526

پنجعلی: خودشان هم نمی‌دانند پرسپولیس را چگونه اداره کنند/ دربی بار روانی زیادی دارد

دنیای معدن- پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دو دیدار اخیر مقابل نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان روان و چشم نواز بازی کرد.

به گزارش دنیای معدن ، محمد پنجعلی، در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط فنی پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار با نفت تهران و نفت مسجدسلیمان بازی روان و چشم نواز کرد و من از دیدن فوتبالشان لذت بردم.

وی درباره دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر، تصریح کرد: پرسپولیس در دیدار با نفت مسجدسلیمان، بسیار زیبا بازی کرد، اکثر زمان مسابقه توپ دست بازیکنان پرسپولیس بود، سرعت بازی بالا، ضریب اشتباهات کم و توام با خلق موقعیت بود. بعد از مدت‌ها از پرسپولیس بازی خوب دیدیم که باعث شد خستگی از تنمان در رود.

پنجعلی در خصوص دربی تهران در هفته هشتم لیگ برتر که شنبه برگزار می‌شود گفت: این بازی یکی از حساس‌ترین دربی‌های دنیاست و بار روانی زیادی دارد. معمولا بازی‌های خوبی از آب در نمی‌آیند. اگر بازیکنان وظیفه خودشان را انجام دهند، می‌توانیم شاهد بازی خوبی باشیم. امیدوارم بازی خوبی از پرسپولیس ببینیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حواشی قبل از دیدار پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان گفت: هیچ جای دنیا این جور اتفاقات نمی‌افتد. بعد از چندین سال مسابقه برگزار کردن در ورزشگاه آزادی جلو ورود تیم را می‌گیرند، آن هم برای موضوع مسخره تبلیغات دور زمین! این موضوع می‌تواند به تیم لطمه بزند. اینکه جلوی تیم را می‌گیرند و بعد به آنها می‌گویند دوباره برگردید، آرامش تیم به هم می‌ریزد، نیم ساعت بازیکنان را با لباس در رختکن نگه داشتند، واقعا جای تعجب دارد.

پنجعلی در پایان در خصوص مشکلات پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس در همه مقاطع مختلف با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. پیشکسوت‌ها خانه نشین شده‌اند و به آن‌ها روی نمی‌آورند. فوتبال را دست مردم نمی‌دهند. مردم عاشق فوتبال هستند، برای اداره آن به مردم واگذار کنند، خودشان نمی‌دانند چگونه اداره کنند. مگر می‌شود، تیمی مثل پرسپولیس با این همه تماشاگر مشکلات مالی داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید