225464

سکوت عجیب سازمان لیگ مقابل نامه آجورلو/ استقلال و شرکت توسعه و تجهیز کوتاه نمی‌آیند

دنیای معدن- مسئولان سازمان لیگ هنوز واکنشی به نامه باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی دربی نشان نداده‌اند تا مشخص شود همچنان مخالف این اتفاق هستند.

به گزارش دنیای معدن،  ارسال نامه رسمی باشگاه استقلال به سازمان لیگ فوتبال مبنی بر اعلام شماره حساب این سازمان برای پرداخت سهم آن‌ها از محل تبلیغات محیطی این حقیقت را آشکار کرد که ین باشگاه با استناد بر مفاد مندرج در قراردادش با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی قصد دارد در بازی روز شنبه خود برابر پرسپولیس بازهم از فرصت تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی استفاده کند.

به همین دلیل مصطفی آجورلو با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند خواستار همکاری عوامل اجرایی سازمان لیگ با این باشگاه شد تا مشکلاتی که در زمان بازی خانگی قبلی استقلال مقابل نساجی قائمشهر یا دیدار پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان به وجود آمده بود، تکرار نشود.

اما جالب اینجاست که مسئولان سازمان لیگ هنوز واکنشی به این نامه نشان نداده‌اند تا مشخص شود آن‌ها همانند بازی‌های قبلی لیگ برتر که در ورزشگاه آزادی برگزار شد مخالف این اتفاق هستند و حاضر به مصالحه با باشگاه استقلال نیستند.

البته مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با استناد به قرارداد امضا شده میان این شرکت با باشگاه استقلال تهران، امکان بهره‌برداری از تبلیغات محیطی را به باشگاه استقلال واگذار کردند و طبق توافق با دریافت هزینه ۱۰ درصدی از محل تبلیغات محیطی فقط به باشگاه استقلال اجازه بهره‌برداری از این فضا را خواهند داد.

عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه نیز که پیش از این بابت مشکلات به وجود آمده در جریان بازی پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان از اجرای قانون و قرارداد منعقد شده میان این شرکت و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سخن گفته بود، در گفت‌و‌گویی عنوان کرد: تمرکز شرکت توسعه و تجهیز کمک به ورزش کشور است و یکی از اهداف مهم هم حل مشکلات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است تا هواداران و اعضای این دو باشگاه دغدغه کمتری جهت انجام فعالیت حرفه‌ای داشته باشند. مشکل به وجود آمده تنها با مسئولان سازمان لیگ است و امیدوارم با حل و فصل آن دیگر چنین چالش‌هایی به وجود نیاید. دود این مشکلات به چشم باشگاه‌ها و ورزش ایران می‌رود و تنها دغدغه‌ها را زیاد می‌کند.

از طرفی شنیده می‌شود علی رغم تاکید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان مبنی بر حل مشکل به وجود آمده میان سازمان لیگ، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و شرکت توسعه مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ به منظور حل مساله اقدامات لازم را انجام دهند، اما تا این لحظه هیچ اقدامی از سوی سازمان لیگ انجام نگرفته تا مسئولان شرکت توسعه و تجهیز برابر قرارداد تنظیم شده با باشگاه استقلال عمل کنند.

حالا معلوم نیست مسئولان سازمان لیگ سرانجام برابر این مساله عقب نشینی خواهند کرد یا با ماجراجویی دوباره انجام مسابقه حساس استقلال و پرسپولیس را با وقفه رو به رو خواهند کرد که قطعاً تبعات بسیار زیادی پیرامون این ماجرا گریبان‌گیر مسئولان سازمان لیگ خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید