225423

یک خبر بد برای هواداران استقلال

دنیای معدن- بهزاد غلامپور مربی استقلال در خصوص اشتباهات داوری علیه این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش دنیای معدن،  بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال در خصوص تساوی این تیم مقابل نفت آبادان اظهار داشت:‌ ما می‌توانستیم در این بازی به تساوی برسیم اما متاسفانه درست از زمانی که باشگاه استقلال علیه سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی موضع گرفت کمیته داوران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با استقلال بد شدند و در تمام بازی‌ها اشتباهاتی علیه استقلال صورت گرفت.

وی ادامه داد: در بازی مقابل فجر گل سالم ارسلان مطهری را قبول نکردند در بازی مقابل گل گهر جلوی بازی بازیکنان خارجی‌مان را گرفتند و در بازی دیروز دو پنالتی برای تیم ما گرفته نشد تا به نوعی جلوی بردهای متوالی استقلال گرفته شود.

مربی تیم استقلال افزود: ما نگران داوری دربی هستیم چون معمولا در هر دبی استقلال یک پنالتی از داوران طلبکار است و از کمیته داوران خواهش می‌کنیم که داور خارجی برای این بازی انتخاب شود.

غلامپور یادآور شد: در گذشته در هر بازی یک پنالتی برای استقلال گرفته نمی‌شد اما اکنون کار به نگرفتن دو پنالتی کشیده شده است شما نگاه کنید تمام کارشناسان داوری معتقدند داوری‌ها به ضرر استقلال است به نظرم اگر اجازه بدهند استقلال قهرمان می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال خواهان حضور تماشاگرانش در بازی دربی است یا خیر افزود: این حق طبیعی استقلال است که در دربی تماشاگر داشته باشد چون میزبان بازی‌ است. البته قانون می‌گوید ۹۰ به ۱۰ اما در ایران از گذشته باب شده که تماشاگران دربی نصف باشد.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در خصوص حضور سه دروازه‌بان در هفت هفته گذشته لیگ در دروازه استقلال گفت: ما سه دروازه‌بان آماده داریم و هر زمان تشخیص بدهیم هر کدام از آنها توانایی بازی کردن دارند.

غلامپور در پایان در خصوص مصدومیت مظاهری خاطرنشان کرد: مظاهری دچار مصدومیت شده و به همین دلیل همراه تیم نیامد و طبق اعلام پزشکان نمی‌تواند استقلال را در دربی همراهی کند. عملکرد رضایی هم خوب بوده و کادر فنی تشخیص می‌دهد کدام دروازه‌بان درون دروازه‌ استقلال قرار بگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید