225204

شوت‌زنی و حفظ توپ در دستور کار تمرین امروز پرسپولیس/ حسینی و پهلوان اختصاصی تمرین کردند

دنیای معدن- تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی برابر نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

سرخپوشان پایتخت پیش از شروع تمرین امروز(شنبه)، در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی از طریق تصاویر ویدئویی، نکات لازم را به بازیکنان منتقل کرد.

 

* تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد. دروازه‌بان‌ها هم برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر داود فنایی انجام دادند.

 

* بازی آقا وسط در قالب سه گروه در دستور کار قرار گرفت و پس از آن، پاسکاری‌های تحت فشار و حفظ توپ در برنامه بود.

 

* مرور کار‌های تاکتیکی و فوتبال درون تیمی، آخرین بخش تمرین ۸۰ دقیقه‌ای امروز بود و پس از آن، بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

 

* سید جلال حسینی و احسان پهلوان به دلیل مصدومیت، زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های ویژه خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین حضور پرشوری داشتند.

 

* پس از پایان تمرین، تعدادی از بازیکنان در زمین ماندند و برنامه‌های اختصاصی و ویژه‌ای را برای گلزنی، مرور کردند. کادر فنی در این بخش تاکید ویژه‌ای داشت که طی آن، هافبک‌ها و مهاجمان به شوتزنی به سمت دروازه روی آوردند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را برگزار خواهد کرد و بعد از آن آماده می‌شود تا در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم از هفته هفتم باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید