225021

حمله پیروانی به نماینده مجلس!

پیروانی: آقای نماینده مجلس چرا حق پرسپولیس را نمی‌گیری؟

دنیای معدن- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت درباره برخی مسائل توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش دنیای معدن، افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر صنعت نفت آبادان گفت: روز خوبی بود. خوشحالیم هواداران را از نزدیک دیدیم و توانستیم بازی را ببریم. وارد بحث داوری نمی‌شوم، اما با اتفاقاتی که رخ داد، اگر نمی‌بردیم کار سخت می‌شد.

او در ادامه گفت: از نماینده مجلس گلایه دارم که درباره پرسپولیس تند صحبت کرده بود. آقای نماینده مجلس! شما عزیز ما هستی، اما می‌دانی که وقتی تیم شهر شما با ما بازی دارد، برای بازیکنان تان پاداش ۳، ۴ برابری گذاشته می‌شود. چرا به این موضوع ورود نمی‌کنی؟ شما که نماینده هستی چرا حق تیم پرسپولیس با این همه هوادار را نمی‌گیری؟

پیروانی در ادامه گفت: خودم شهرستانی و اهل شیراز هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم، اما بازیکنی که از پرسپولیس به شهرستان می‌رود، به خاطر هوادار یا افتخار می‌رود؟ خیر به خاطر پول می‌رود. آقای نماینده مجلس! به خاطر این که شما پول دارید باید به ما ظلم شود و به تیم ما حمله کنی؟ چرا شما کمک نمی‌کنید که ما بتوانیم پول کالدرون را به حسابش بزنیم؟ شما نماینده شهر خودت هستی، اما به تیم پرسپولیس با این همه هوادار هم کمک کن.

مدیر تیم پرسپولیس درباره حضور عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی تیم صنعت نفت آبادان شب قبل از بازی پرسپولیس گفت: عزیزی خادم رئیس فدراسیون است، اما‌ ای کاش چند شب زودتر به اردوی صنعت نفت رفته بود. امیدوارم مشکلات صنعت نفت برطرف شود، اما اگر ما حرفه‌ای هستیم، حضور در اردوی تیم حریف قبل از بازی لیگ خوب نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید