225014

مجیدی: این اتفاق برای من قابل پیش‌بینی بود/ می‌دانستم با چه کسی بازی دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این اتفاق برای من قابل پیش‌بینی بود و می‌دانستم با چه کسی بازی دارم.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان - فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*دوست نداشتم به کنفرانس خبری بیایم و به احترام شما آمدم. اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد که تعجب می‌کنم.

*تیم من کار کرده، تمرین کرده به سیرجان آمدیم، وارد جلسه فنی شده و به استادیوم آمدیم؛ بعد گفتند نمی‌توانید از ۲ بازیکن استفاده کنید. نمی‌شد این موضوع را زودتر به ما اعلام کنند؟ ساعت ۱۳:۲۹ به ما اعلام کردند که نمی‌توانید از ۲ بازیکن تیمتان استفاده کنید.

*دیروز به همکارانم گفتم هرچه بازیکن داریم به سیرجان ببریم. این اتفاق برای من قابل پیش‌بینی بود؛ می‌دانستم با چه کسی بازی دارم. از بازیکنان خواستم با وجود این اتفاق تمام تلاششان را بکنند. آنها با بازی زیبای را به نمایش گذاشتند. هرکس بازی را دیده باشد فکر نمی‌کنم گلر ما را دیده باشد. به خصوص نیمه دوم که اصلا به دروازه ما نرسیدند. واقعاً جای تأسف دارد که بعد از پنج بازی نامه بزنند بازیکن ما نمی‌تواند بازی کند. 

*موقعیتی به آن‌ها ندادیم و نگذاشتیم از نیمه جلوتر بیایند. من آمار را ندیدم، اما فکر نمی‌کنم گل گهر یک شوت در چهارچوب هم نداشت و کل بازی در اختیار ما بود و چند موقعیت داشتیم. فقط باید در ضربات آخر دقت بیشتری می کردیم. نبود دو بازیکن خارجی تاثیرگذار بود، اما در کل از عملکرد شاگردانم راضی هستم. فوتبال خوبی را نمایش دادند.

*اعتراض من به ناظر بازی این بود که چرا شب قبل از بازی در جلسه هماهنگی نگفتند این دو بازیکن نمی‌توانند بازی کنند. دوست ندارم زیاد تمرکزم را روی این مسائل بگذارم، ولی این اتفاقات برای من جدید نیست.

*به عنوان سرمربی تیم حق من این بود زودتر از این موضوع مطلع می شدم. نمی دانم به چه دلیل نمی توانند بازی کنند و به باشگاه مربوط می شود. فکر می کنم این اتفاقات تنها در ایران رخ می دهد. 

*رسانه‌هایی که این موضوع را مطرح کردند برای همان افرادی هستند که این اتفاق را برنامه ریزی کردند.

*خوشحالم این دو بازیکن به تیم اضافه شدند. از بحث فنی گذشته از نظر حرفه ای گری هم کامل هستند و قبل از بازی در رختکن بازیکنان را تشویق کردند.

*حق ما برد بود و تمام بازی در اختیار ما بود. اگر در ضربات آخر دقت می کردیم برنده بودیم.

*خلاء بازیساز؟ هافبک های خوبی داریم اما دنبال یک هافبک خارجی بودیم که از نظر زمان وقت کمی داشتیم. بازیکنانی را هم که انتخاب کردیم ساعت ها وقت گذاشتیم و تنها به فیلم بسنده نکردیم و تمام مسابقاتشان را نگاه کردیم. الان فقط می توانیم بازیکن آزاد جذب کنیم که به درد ما نمی خورد. 

*لو رفتن ترکیب و جاسوس؟ این مسائل نه برای من مهم است و نه اهمیت می دهم امکان ندارد چنین چیزی در تیم من اتفاق بیفتد. تمام بازیکنانم شریف هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید