224973

کنایه‌های تند وزیر ورزش به سرمربی پرسپولیس!

دنیای معدن- حمید سجادی، وزیر ورزش، کنایه‌های مهمی به یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس زده است.

به گزارش دنیای معدن،  پرسپولیس مهیا می‌شود تا امروز در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان برود. این تیم در سه بازی اخیرش در لیگ برتر بردی به دست نیاورده و حالا همانطور که یحیی گل محمدی، سرمربی این باشگاه، می‌گوید، بردن صنعت نفت برای پرسپولیس از نان شب واجب‌تر است.

 یحیی گل محمدی در شرایطی به کسب سه امتیاز بازی امروز اشاره کرده که همچنان انتقاداتی هم نسبت به وزارت ورزش دارد؛ او از اینکه پرسپولیس مدیرعامل ندارد و همچنان با سرپرست اداره می‌شود شاکی است. گل محمدی همین روز گذشته در جریان کنفرانس خبری قبل از بازی با صنعت نفت از بلاتکلیفی پرسپولیس گلایه کرد و گفت: «این موضوع آسیب می‌زند. من به عنوان مربی باید بدانم تیمم تشکیلاتی دارد و وضعیت مدیریتی آن مشخص است. مشکلات ما کاملا واضح است و پیچیده نیست. تشکیلات بزرگی مثل پرسپولیس باید اعضای هیات مدیره مشخصی داشته باشند و یا حتی کمیته انضباطی باشگاه مشخص باشد. این کمک می‌کند که تیم با تمرکز بیشتری کارش را ادامه بدهد حالتی که الان برای پرسپولیس وجود دارد در شأن و شخصیت این تیم نیست. امیدوارم آقای سجادی هم وضعیت مدیریتی باشگاه را مشخص کند تا ثبات را در باشگاه شاهد باشیم.»

 

بعد از صحبت‌های سرمربی پرسپولیس، اما حمید سجادی، وزیر ورزش، در نشستی کوتاه و در پاسخ به سوالات خبرنگاران دست کم ۳ بار به یحیی گل محمدی کنایه زد و از این گفت که نباید مشکلات فنی را به مدیریت باشگاه گره زد. وزیر ورزش ابتدا در این مورد گفت: «من نمی‌دانم چرا مسائل فنی را به مسائل مدیریتی ارتباط می‌دهند؟ من با آقای صدری کاملاً در ارتباط هستم و او آدمی خدوم و پرتلاش است. من و او کاملاً با هم هماهنگ هستیم. ما در مدیریت مسائلی داریم که لازم نیست هر روز آن‌ها را عنوان کنیم. اگر بخواهم تمام اتفاقات هر روزم را که با استقلال و پرسپولیس، بین همکارانم و بین این دو باشگاه دارم را اطلاع‌رسانی کنم اصلاً مصحلت نیست. زندگی ما فقط استقلال و پرسپولیس نیست، وظیفه داریم در خدمت همه ورزش کشور باشیم.»

حمید سجادی همچنین از این گفت که وزیر ورزش ایران است و قرار نیست وزیر ورزش استقلال یا پرسپولیس باشد. البته که او بیخیال صحبت‌های یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نشد و در بخش پایانی صحبت هایش درمورد مشکلات مدیریتی پرسپولیس یک بار دیگر از سرمربی این تیم خواست نتایجی که این تیم می‌گیرد را به مسائل مدیریتی مرتبط نکند. «خواهش می‌کنم مسائل فنی تیم را بعضی‌ها بیخودی به مسائل مدیریتی ربط ندهند. کجای دنیا نتایج فنی یک تیم به مدیریت مربوط می‌شود که اینجا مربوط شود؟ این‌ها بهانه است و خواهش می‌کنم جامعه ورزش وارد این حاشیه‌ها نشوند.»

 

 

دیدگاهتان را بنویسید