224919

افشای دقیق رقم انتقال قایدی به الاهلی امارات

دنیای معدن- احمد مددی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال رقم دقیق حق انتقال مهدی قایدی به باشگاه الاهلی امارات را افشاکرده است.

به گزارش دنیای معدن، دردوران مدیریت احمد مددی بود که مهدی قایدی به رغم مخالفات‌های گسترده هوادارن این باشگاه راهی باشگاه الاهلی امارات شد. گرچه این انتقال برای باشگاه استقلال به لحاظ مالی بسیار سودمند بوده، اما از بعد فنی ضرر‌هایی به بار آورده که هنوز هم اثرات آن در شکل بازی استقلال دیده می‌شود وبعید هم هست که تا پایان این فصل بازیکنان فعلی استقلال بتوانند جای خالی این بازیکن را پر کنند. این جدایی برای استقلال از منظر فنی بسیار گران تمام شده و خیلی‌ها براین باورند اگر آبی‌ها نتوانند دوباره قهرمان لیگ شوند، یکی از بزرگ‌ترین دلایلش جدایی مهدی قایدی است. بازیکنی که به خواست هواداران قرار بود تا دستیابی تیمش به یک جام قهرمانی در ترکیب آبی‌ها باقی بماند، اما نظر مدیران سابق استقلال برجدایی او بود. مدیری که حالا هرازگاهی در رسانه‌ها ظاهر می‌شود ودرباره جدایی این بازیکن و سود قابل توجهی که به حساب استقلال نشسته بحث می‌کند. مددی اخیر در مصاحبه‌ای اعلام کرده باشگاه استقلال از کنار انتقال مهدی قایدی یک میلیون ۸۰۰ هزار دلار سود به دست آورده است.

این عدد درحالی از سوی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال افشاء شده که او دردوران مدیریتش برباشگاه استقلال اصرارداشت پیرامون این موضوع شفاف سازی نشود، اما مددی بعد از کنارگذاشته شدن از سمتش پیرامون این موضوع توضیحات شفافی ارائه و از رقم دقیق انتقال قایدی به باشگاه الاهلی امارات رونمایی کرده است. مددی حتی مسائل جزیی‌تر را هم رسانه‌ای و اعلام کرده ۹۷۰ هزار دلار از مبلغ انتقال مهدی قایدی هزینه جذب گابریل پین شده و بخشی هم به هزینه اردوی استقلال در امارات که ۱۰ روز قبل از بازی با الهلال عربستان انجام شده، اختصاص داشته است.

به این ترتیب مبلغ ۸۳۰ هزار دلار دیگر از حق انتقال قایدی به باشگاه الاهلی امارات باقی مانده که گفته می‌شود این مبلغ قرار است هزینه پرداخت بدهی سنگین به استراماچونی شود. باشگاه استقلال مبلغ یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار به استراماچونی بدهکار است و حتی اگر این مبلغ نیز در حساب باشگاه استقلال باشد، باید مابقی آن نیز تامین شده تا باشگاه استقلال از این مهلکه مالی خارج شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید