224776

فروزان با دومین کلین‌شیت آماده جدال با استقلال

خط و نشان جدید برای استقلالی ها!

دنیای معدن- دروازه‌بان این فصل گل گهر سیرجان موفق شد دومین کلین شیت خود را برابر نفت آبادان به ثبت برساند تا با روحیه‌ای مناسب آماده جدال حیثیتی با استقلال شود.

به گزارش دنیای معدن، محسن فروزان که در این فصل راهی گل گهر سیرجان شده در جدال با نفت آبادان نیز موفق شد در سه صحنه با واکنش‌های موفق خود مانع از فروپاشی دروازه تیمش شود و آنها در نهایت به یک امتیاز این بازی رضایت دادند تا در کورس مدعیان فصل حاضر شوند.

 

گلر باتجربه گل گهر سیرجان که بعد از نمایش موفق در فولاد خوزستان و سهم بزرگی که در قهرمانی این تیم در جام حذفی با موفقیت در ضربات پنالتی برابر سپاهان و استقلال ایفا کرد، اکنون بار دیگر شاگرد امیر قلعه نویی شده، توانسته نظر کادرفنی را به خوبی جلب کند و اعتماد لازم را در این تیم متوجه خود کرده است. او اکنون در حساس‌ترین بازی هفته آینده باید خود را مهیای جدال با استقلال کند.

فروزان که سابقه بازی در استقلال را به مدت یک فصل دارد، بارها تمایل قلبی خود را در خصوص علاقه‌اش به این تیم را نشان داده بود و اکنون نیز با انگیزه موفقیت برابر این حریف همانند آخرین تقابلی که با آنها در جام حذفی داشت، پا به این بازی خواهد گذاشت. فروزان در فینال جام حذفی در ثانیه‌های پایانی از سوی نکونام وارد زمین و جانشین احسان مرادیان شد و در نهایت با مهار دو پنالتی استقلال توانست تیمش را به قهرمانی جام حذفی در فصل گذشته برساند. او اما با عبور از شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا به پیشنهاد امیر قلعه نویی برای پوشیدن پیراهن گل گهر پاسخ مثبت داده و اکنون در هفته ششم لیگ بار دیگر باید برابر استقلال قرار گیرد. دیداری که از جهات مختلفقی برای امیر قلعه نویی و نفرات پرتعداد استقلالی حاضر در گل گهر از اهمیت برخوردار است و فروزان نیز امیدوار است بتواند در این جدال سومین کلین شیت فصل خود را به ثبت برساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید