224717

۳ روز مانده به خوشبختی پرسپولیس

دنیای معدن- تیم فوتبال پرسپولیس در بازی هفته ششم به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

به گزارش دنیای معدن،  تیم فوتبال پرسپولیس این روز‌ها شرایط چندان مناسبی ندارد؛ آن‌ها در لیگ برتر ایران راه پیروز شدن را گم کرده اند و نمی‌توانند از سد رقبایشان عبور کنند. پرسپولیس در سه هفته متوالی ۷ امتیاز از دست داده که این آمار برای تیمی که مدعی عنوان قهرمانی است چندان آمار درخوری محسوب نمی‌شود.

پرسپولیس در هفته سوم اولین شکست فصل را برابر آلومینیوم اراک متحمل شد و بعد هم دو هفته متوالی مقابل تیم‌های کرمانی گل گهر و مس رفسنجان با نتیجه مساوی و مشابه یک – یک متوقف شد. همین نتایج این تیم را به رتبه هفتم جدول رده بندی فرستاده است. البته که اختلاف این تیم با صدر جدول چندان زیاد نیست و سرخ‌های تهرانی در چشم بهم زدنی می‌توانند فاصله ایجاد شده را جبران کنند.

در این میان اولین فرصت، ۳ روز دیگر از راه می‌رسید و این تیم باید در خانه پذیرای صنعت نفت باشد. این سه روز شاید فاصله پرسپولیس با خوشبختی باشد، چون نه تنها شاگردان یحیی گل محمدی فرصت دارند با کسب یک برد خانگی به نوار پیروزی برگردند بلکه از شرایط جدولی هم بهره ببرند. پرسپولیس از الان به مدت ۴ هفته فقط باید در تهران و در ورزشگاه آزادی بازی کند که رقبا هم به غیر از استقلال، چندان قدرتمند محسوب نمی‌شوند؛ صنعت نفت، نفت مسجد سلیمان، استقلال و هوادار، رقبای پیش روی پرسپولیس هستند. طبیعی است که این قرعه مناسب می‌تواند به حل بحران این روز‌های پرسپولیس کمک زیادی کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید