224705

۵ هفته طوفانی در انتظار استقلال ؛ فرهاد در تونل وحشت!

دنیای معدن- استقلال در شرایطی صدر جدول را به آلومینیوم اراک واگذار کرده است که در ۵ دیدار بعدی باید به مصاف گل گهر، صنعت نفت، پرسپولیس، پیکان و سپاهان برود.

به گزارش دنیای معدن، استقلال با ۲ مساوی متوالی، فعلا صدر جدول را از دست داده و فرهاد مجیدی به همان اندازه که در فضای مجازی طرفدار دارد، با منتقدانی روبروست که برخی تصمیمات تاکتیکی او را درست نمی‌دانند. از بازی دادن به کوین یامگا به جای وریا غفوری تا نداشتن برنامه روی ضربات ایستگاهی به خصوص کرنر و چند مورد دیگر.

در شرایطی که استقلال مجیدی هنوز نتوانسته به تیم مورد علاقه تمام طرفدارانش تبدیل شود، ۵ بازی بعدی این تیم تا حد قابل توجهی می‌تواند هم عیار شاگردان مجیدی را مشخص کند هم اینکه نشان دهد استقلال تا چه حد می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ بیست و یکم باشد.

استقلال در ۵ بازی بعدی، به ترتیب با گل گهر، صنعت نفت، پرسپولیس، پیکان و سپاهان بازی دارد که نمی‌توان هیچکدام از این بازیها را دیدار ساده‌ای دانست به خصوص اینکه در بین ۵ حریف بعدی استقلال، سه تیم جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند و باید دید استقلال در این ۵ بازی مهم چه نتایجی خواهد گرفت.

از این ۵ بازی، سه بازی مقابل گل گهر و صنعت نفت و پیکان در خارج از خانه برگزار خواهد شد و شاگردان فرهاد مجیدی در دو بازی دیگرشان مقابل پرسپولیس و سپاهان، میزبان خواهند بود.

 

منبع : پارس فوتبال

 

دیدگاهتان را بنویسید