224639

مجیدی: جان بچه‌هایتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید/ از حضور تماشاگران انرژی گرفتیم

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان خارجی وارد فضای جدید و لیگ جدیدی شده‌اند و نیاز به زمان ندارند.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از خبرگزاری میزان - فرهاد مجیدی، سرمربی تیم اسقلال تهران در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل نساجی مازندران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* نیمه اول موقعیت‌های گلزنی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم، اما در نیمه دوم حریف بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت؛ البته آن‌ها نیز موقعیت داشتند، اما اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم پیروز می‌شدیم.

 

* جا دارد از تماشاگران عذرخواهی کنیم که نتوانستیم پیروز شویم. از حضور آن‌ها انرژی گرفتیم، اما نتوانستیم پیروز شویم.

 

* امروز می‌توانستیم بازی کنیم، اما صحبتی هم با مسئولان داریم؛ جان مادرتان و جان بچه‌هایتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید. مقابل فجر سپاسی ۲ امتیاز از دست دادیم و امروز هم فغانی یک پنالتی ما را نگرفت. امیدوارم که او شهامت و جسارت را داشته باشد که به خاطر این پنالتی نگرفته عذرخواهی کند.

 

* در بازی تیم ملی همین صحنه را برای تیم ملی پنالتی گرفتند. امیدوارم کمک داور ویدئویی به ایران بیاید. اکنون کشور‌های درجه سه هم دی‌ای آر دارند، امیدوارم مسئولان این تکنولوژی را به فوتبال ایران هم بیاورند.  

 

* غفوری سه روز با ما تمرین نکرده بود و سرماخوردگی داشت، به همین دلیل از او در ترکیب اصلی استفاده نکردیم و بازیکنان دیگر هم عملکردشان خوب بود.

 

*بازیکنان خارجی هم وارد فضای جدید و لیگ جدیدی شده‌اند و این فضا را تجربه می‌کنند، آن‌ها نیاز به زمان دارند تا بتوانند عملکرد خوب خودشان را به نمایش بگذارند.

 

* اگر در بازی قبلی داور گل سالم ما را مردود نمی‌کرد در دقیقه ۶۰، دو بر صفر می‌شدیم. امروز هم اگر فغانی پنالتی استقلال را می‌گرفت و پیروز می‌شدیم. توجیهی برای عملکرد بازیکنانم نیست، اما اگر با این اشتباهات ۴ امتیاز را گرفته بودیم، اکنون امتیازاتمان کامل بود.  

 

دیدگاهتان را بنویسید