224620

توضیحات مدیر بازاریابی سازمان لیگ درباره تبلیغات دیدار استقلال و نساجی

دنیای معدن- مدیر بازاریابی سازمان لیگ در خصوص تبلیغات بازی استقلال و نساجی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدصادق درودگر در این باره عنوان کرد: پیرو جلسات متعددی که برگزار کردیم و در نهایت در کارگروه مشترکی که سازمان لیگ با حضور باشگاه‌ها داشت قرار بر این شد که تبلیغات این مسابقه (استقلال و نساجی) پنجاه پنجاه باشد. ۵۰ درصد تبلیغات سازمان لیگ و ۵۰ درصد هم تبلیغات باشگاه استقلال باشد.

وی اضافه کرد: شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون طی تماسی که با سازمان لیگ داشتند اعلام کردند که در این باره سازمان لیگ حمایت کند و به آن‌ها وقت دهید. در همین راستا با توجه به نظر رییس فدراسیون ما نیز موافقت کردیم و تا روز دوشنبه اول آذرماه فرصت دادیم طبق نظر رییس سازمان لیگ، باشگاه استقلال مدارک را که شامل ضمانت نامه معتبر بانکی طبق نظر سازمان بازرسی و نامه ترک تشریفات را تحویل سازمان لیگ بدهند.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: باشگاه پرسیپولیس و استقلال تابع مقررات آیین نامه معاملات دولتی هستند و اگر ما هم قبول کنیم، متخلف شناخته شده و به دادگاه می‌رویم. ولی با این حال این بازی را انجام می‌دهیم و تا دوشنبه فرصت دارند مدارک را تحویل دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید