224282

چرا گل محمدی خرید مهاجم استقلالی را تکذیب نکرد؟

دنیای معدن- یحیی گل محمدی پیش از دیدار پرسپولیس – نساجی مازندران و در نشست خبری در خصوص شایعاتی که پیرامون جذب بازیکنانی مثل کاوه رضایی مطرح می‌شود بدون رد کردن چنین موضوعی گفت:

به گزارش دنیای معدن، اگر پنجره باشگاه باز شود گزینه‌هایی داریم که در حال بررسی آن‌ها هستیم اما هنوز پنجره باز نشده و شرایطی هم که برای جذب بازیکنان گذاشته اند کار را سخت کرده است. تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی آسیا باشد باید بازیکنان با کیفیت و کار در بیار داشته باشد. البته همه تیم ما ستاره هستند ولی باید قبول کنیم گرفتن بازیکن خوب خیلی سخت است. به آقای صدری هم گفتم سعی کنند پنجره زودتر باز شود چون اگر فرصت نقل و انتقالات تمام شود گرفتن بازیکن آزاد خیلی سخت است. ما فعلا منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

این درحالی است که خود یحیی گل محمدی بهتر از هر کسی می داند کاوه رضایی ملی پوش قصد بازگشت به فوتبال ایران را حداقل در مقطع کنونی ندارد.

شنیدیم سرمربی پرسپولیس از دوران حضور در ذوب آهن اصفهان ارتباط بسیار خوب و صمیمانه ای با کاوه رضایی داشته و با این بازیکن حتی رفت و آمد خانوادگی دارد.

برهمین اساس وقتی خبرنگاران در مورد احتمال پرسپولیسی شدن کاوه رضایی یا مذاکرات باشگاه با این لژیونرملی پوش کشورمان پرسیدند، یحیی گل محمدی نیز تکذیب نکرد چرا که با این مهاجم رودربایستی داشته و نمی خواست موضع منفی بگیرد یا اینکه حرف خاصی بزند.

کاوه رضایی از سال ۲۰۱۶ پس از جدایی از استقلال تهران در لیگ بلژیک توپ می زند. او در این سال ها به مدت ۴ سال در تیم شارلوآ بازی کرده و یک سالی نیز در خدمت اف سی بروژ بوده است.

مهاجم ۲۹ ساله و ملی پوش کشورمان ابتدای فصل جاری به تیم «اود هورالی» بلژیک پیوست و این قرارداد تا پایان این فصل اعتبار دارد.

با این وجود کاوه رضایی دوست دارد فوتبالش را در لیگ بلژیک و خارج از کشور دنبال کند و در این مقطع نه پرسپولیس و نه هیچ باشگاه دیگری او را برای بازگشت به لیگ برتر ایران وسوسه نمی کند.

طبق شنیده ها یحیی گل محمدی یک مهاجم گلزن و تراز اول می خواهد اما اسم این فوروارد کاوه رضایی نیست!

 

دیدگاهتان را بنویسید