223509

اتهام جدید به سرمربی پرسپولیس / هواداران از عملکرد یحیی راضی نیستند!

دنیای معدن- خیلی از هواداران پرسپولیس معتقدند تیمشان نقل و انتقالات ناموفقی را پشت سر گذاشت.

به گزارش دنیای معدن، وقتی پرسپولیس شکست سنگینی مقابل الهلال متحمل شد همه می‌گفتند زور نماینده ایران به عربستانی‌ها نمی‌رسید. موضوعی که کاملا واضح بود و الهلال با توجه با داشتن چند بازیکن با کیفیت خارجی موفق شد با ۳ گل قهرمان ۵ فصل اخیر لیگ ایران را شکست دهد.

پرسپولیس زمانی به الهلال باخت که بعد از جدایی نفرات کلیدی مثل مغانلو، نوراللهی و کنعانی زادگان نتوانست جایگزینی در سطح آنها به تیمش اضافه کند.

شاید نفرات جدا شده در پرسپولیس می‌ماندند هم نماینده ایران از الهلال می‌باخت ولی واقعیت این است که نفرات جدید پرسپولیس سطح پایین تری نسبت به نوراللهی، مغانلو و کنعانی زادگان دارند. موضوعی که تقریبا اکثر کارشناسان و هواداران پرسپولیس آن را قبول دارند و بعد از شکست مقابل الهلال و البته باخت مقابل آلومینیوم اراک آن را عنوان کردند.

پرسپولیسی‌ها که به شدت از وضعیت تیمشان ناراحت و نگران آینده تیمشان هستند در فضای مجازی از چند بازیکنی اسم بردند که در نقل و انتقالات یحیی گل محمدی می‌توانست آنها را به خدمت بگیرد ولی این کار را نکرد.

رایان تفضلی، فرشاد محمدی مهر، فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی بازیکنانی هستند که هواداران پرسپولیس برای جذب نکردن آنها به یحیی اعتراض دارند.

دو نکته جالب در خصوص این بازیکنان وجود دارد؛ اول اینکه همه این بازیکنان علاقه مند به حضور در پرسپولیس بودند و این باشگاه می‌توانست با یک رقم مناسب این بازیکنان را به خدمت بگیرد. اما نکته دوم اینجاست که دقیقا پرسپولیس در پست این بازیکنان یعنی مدافع میانی، مدافع جپ و خط میانی ضعف دارد و حضور این بازیکنان می‌توانست به پرسپولیس کمک کند.

منبع: خبر ورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید