224173

نصیرزاده: کریمی اطرافیانش را درست انتخاب نمی‌کند/ بازیکنانی در ذهن او هستند که سن و سالی از آن‌ها گذشته

دنیای معدن- عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور گفت: کریمی فنی‌ترین مربی ایران است، اما اطرافیانش را درست انتخاب نمی‌کند.

به گزارش دنیای معدن ، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: در حال حاضر زوانیمیر سولدو به عنوان گزینه جدی مطرح شده، اما هر زمان که او به مقصد تبریز سوار هواپیما شد یعنی کارمان را انجام داده‌ایم؛ در غیر اینصورت خیر.

وی درباره اینکه آیا تراکتور در وهله اول به دنبال مربی ایرانی بود گفت: هر زمانی که گزینه انتخاب کنیم مربی ایرانی هم در بین گزینه‌ها وجود دارد، اما مربی ایرانی که مورد قبول عام باشد، کم است.

*کریمی افرادی را می‌آورد که باشگاه به آن‌ها کمک کند نه آنها به باشگاه

نصیرزاده درباره دلایل جدایی دوباره فیروز‌ کریمی از تراکتور گفت: کریمی فنی‌ترین مربی ایرانی است، اما یک اشکال دارد و آن این است که یک اشتباه را پی در پی تکرار می‌کند و این اشتباه که انسان عاقل باید از آن دوری کند این است که افرادی را دور خود جمع می‌کند که می‌خواهد به آن‌ها کمک کند. کریمی به فکر این نیست افرادی را بیاورد که به باشگاه کمک کنند بلکه افرادی را می‌آورد که باشگاه به آن‌ها کمک کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور افزود: باز هم تاکید می‌کنم کریمی فنی‌ترین مربی ایران است، اما متاسفانه افرادی را با خود می‌آورد که باشگاه به آن‌ها کمک کنند در حالی که او باید افرادی را بیاورد که آن‌ها به باشگاه کمک کنند نه برعکس. کریمی حتی حاضر نیست یک بدنساز خوب با خودش بیاورد مثلاً هرچقدر می‌گوییم این بدنساز که آورده‌اید مناسب کار ما نیست دفعه بعد و سال بعد دوباره همان بدنساز را می‌آورد.

*کریمی فرصت نمی‌کند لیگ را ببیند

نصیرزاده در خصوص اینکه آیا فیروز کریمی لجبازی می‌کند گفت: لجبازی نیست، بلکه او نمی‌خواهد یک چیز‌هایی را قبول کند. خیلی خوب است که انسان در حد سنی نو بماند. باز هم تاکید می‌کنم از لحاظ قابلیت‌های فنی فکر نمی‌کنم کسی بتواند در ایران به گرد پای کریمی برسد.

وی گفت: کریمی مدام بازیکنانی را به ذهن می‌آورد که دیگر سن و سالی از آن‌ها گذشته و به قول معروف قدیمی هستند. نمی‌خواهم اسم بیاورم، اما هنوز بازیکنان قدیمی در ذهن او هستند و به نظر من کریمی فرصت نمی‌کند لیگ را ببیند تا ۴ بازیکن جدید را شناسایی کرده و آن‌ها را بیاورد، در غیر اینصورت اتفاقاً کار کردن با فیروز کریمی، هم لذت‌بخش است و هم اینکه او مربی شجاعی محسوب شده و هم گل زدن به تیم‌های او خیلی سخت است، اما اطرافیانش را خوب انتخاب نمی‌کند.

* تحقق ۱۵۰ میلیارد تبلیغات محیطی نشدنی است

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درباره اینکه در خصوص تبلیغات محیطی حق با باشگاه‌هاست یا سازمان لیگ گفت: الان با توجه به اوضاع و احوال اقتصادی به نظر نمی‌رسد برای باشگاه‌ها این اتفاق نتیجه‌بخش باشد، اما چون سازمان لیگ تجربه آن را دارد، سپردن تبلیغات محیطی در این وضعیت اقتصادی به سازمان لیگ منطقی است.

وی گفت: وقتی که تبلیغات را به کارگزار می‌سپارید کارگزار نزدیک به ۲۷ درصد پول را برمی‌دارد، سازمان لیگ این تجربه را داشت که ۲۷ درصد پولش را برداشتند که کار به شکایت و شکایت کشی رسید و کارگزار محکوم به پرداخت ۶۰ میلیارد تومان شد. وقتی که سازمان لیگ تبلیغات محیطی را انجام می‌دهد به همه باشگاه‌ها پول می‌دهد، اما برخی باشگاه‌ها می‌گویند خودمان با ۱۵۰ میلیارد تومان تبلیغات محیطی انجام می‌دهیم در حالی که بعد از کرونا وضع اقتصادی از لحاظ مسائل تبلیغاتی نامناسب شده و عدم وجود تبلیغات اقتصادی و کالا روی بیلبورد‌های شهر کاملاً نشان می‌دهد که اوضاع و احوال اقتصادی خیلی مناسب نیست. برای همین دلیل تحقق ۱۵۰ میلیارد در این وضعیت یک مقدار نشدنی است و اگر باشگاهی می‌گوید می‌خواهد این عدد را محقق کند احتمالاً محقق نخواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید