223760

تیمی که دیگر برای قهرمانی نمی‌جنگد؛ پرسپولیس یک تیم معمولی!

دنیای معدن- تیم پرسپولیس دیشب در ورزشگاه آزادی مقابل گل‌گهر متوقف شد تا دومین بازی بدون برد را در چهار هفته نخست لیگ برتر، پشت سر گذاشته باشد.

به گزارش دنیای معدن از شفقنا ورزشی، سرخپوشان پایتخت که پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک به دنبال آن بودند که با شکست گل‌گهر، ناکامی هفته گذشته خود را به دست فراموشی بسپارند مقابل تیم آماده امیر قلعه‌نویی متوقف شدند تا افت محسوس شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل به طور کامل احساس شود.

پرسپولیسی‌ها که با کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به تیمی بی رغیب تبدیل شده بودند، در این فصل دیگر نشانی از آن تیم قهرمان ندارند و گویا به یک تیم معمولی تبدیل شده‌اند.

خروج بازیکنان تاثیر گذاری همچون بشار رسن، احمد نوراللهی و حسین کنعانی زادگان و عدم جایگزینی بازیکنانی هم طراز آنها، حالا از پرسپولیس تیمی ساخته است که در شکست دادن تیم های نه چندان مطرح لیگ ایران هم با مشکل روبرو است.

عدم تطبیق بازیکنان جدید سرخپوشان با سیستم این تیم و کندی آنها در انتقال حملات و به تبع آن عدم نتیجه‌ گیری شاگردان یحیی گل محمدی، باعث شده تا ستاره‌های حال حاضر پرسپولیس همچون ترابی هم دیگر درخشش گذشته خود نداشته باشند.

در میانه میدان هم عملکرد سینوسی رضا اسدی نتوانسته انتظارت هواداران و کادر فنی پرسپولیس را برآورده کند تا آنها همچنان در حسرت جدایی احمد نوراللهی باشند. نقطه ضعف در سمت راست خط دفاعی و خلع یک هافبک بازیساز کارآمد هم همچنان در تیم پرسپولیس لیگ بیست‌و یکم احساس می‌شود.

مدیران پرسپولیس گویا با ناکامی در دو دیدار اخیر به تکاپو افتاده‌اند و قصد دارند ۴ بازیکن جدید را در پست های مورد نیاز سرمربی خود به این ایم اضافه کنند، اقدامی که اگر هر چه زودتر انجام نشود، بدون شک باعث از دست رفتن امتیازات زیادی از پرسپولیس خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید