223660

نبود این بازیکن در پرسپولیس حس می شود/ یحیی جانشین ستاره لژیونر را لو داد

دنیای معدن- کمال کامیابی‌نیا از لحاظ آمادگی جسمانی نیز در شرایط مسابقه نیست و یحیی گل محمدی نمی‌تواند ریسک کرده و او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

به گزارش دنیای معدن، کمال کامیابی نیا هافبک با تجربه پرسپولیس در دیدار دوستانه با نیروی زمینی تست شد اما هنوز خیلی کار دارد و آماده بازی رسمی نیست.

این در حالیست که خیلی‌ها تصور می‌کنند در شرایط موجود و با توجه به نمایش ضعیف رضا اسدی، شاید بهتر باشد یحیی گل محمدی از کمال کامیابی نیا در خط میانی تیمش و کنار میلاد سرلک استفاده کند.

کمال کامیابی نیا اما حدود ۵ ماهی می‌شود که به دلیل مصدومیت از ناحیه مُچ پا نتوانسته در مسابقات رسمی بازی کند و در شرایط مسابقه نیست. از آن گذشته او فصل بدنسازی تابستانی را به دلیل حضور در کشور امارات و رسیدگی به مصدومیت کهنه خودش از دست داد و نتوانست در تمرینات گروهی پیش فصل پرسپولیس حضور کاملی داشته باشد. بدین ترتیب کامیابی‌نیا از لحاظ آمادگی جسمانی نیز در شرایط مسابقه نیست و یحیی گل محمدی نمی‌تواند ریسک کرده و او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

شاید به جرأت بتوان گفت جدایی احمد نوراللهی بیشترین لطمه را به پیکر تیم پرسپولیس زد. بخش بزرگی از استحکام تیمی و کیفیت گروهی پرسپولیس طی دو سال اخیر، علی رغم نمایش خوب سایر بازیکنان، به کیفیت احمد نوراللهی مرتبط بوده و او در فصل گذشته با گل‌هایش نقش ویژه و خاصی در موفقیت‌های تیم داشت و ستاره پرسپولیس لقب گرفت. به هر حال او به دلیل پیشنهاد سنگین اماراتی‌ها از این تیم جدا شد ولی بازیکنی در حد و اندازه‌های نوراللهی جذب نشد.

البته پس از کوچ احمد نوراللهی به امارات و باشگاه شباب الاهلی، رضا اسدی بازیکنی بود که خیلی در مورد او صحبت شد و گفتند خرید فوق العاده‌ای است. او شاید بازیکن خوش استیل و خوبی باشد اما نیاز به زمان دارد. در چنین شرایطی بازگشت کمال کامیابی نیا به ترکیب اصلی و بازی در کنار میلاد سرلک می‌توانست گزینه خوبی باشد که در حال حاضر میسر و ممکن نیست.

محمد شریفی هم بازیکن جوان و کم تجربه ای است که برای هماهنگی یا درخشش در تیمی مثل پرسپولیس زمان زیادی لازم دارد.

به هر روی دست یحیی گل محمدی بسته است و باید فعلا با زوج رضا اسدی و میلاد سرلک در خط میانی به بازی‌های خودش در لیگ برتر ادامه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید