223654

ترکیب رسمی استقلال مقابل فجرسپاسی جمعه 14 آبان

دنیای معدن- استقلال تهران امروز در مسابقات هفته چهارم میهمان فجر سپاسی خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن از ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه حافظیه میهمان تیم فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

آبی پوشان تهرانی پس از دیدار با هوادار، ذوب آهن و تراکتور یکی از تیم‌های بدون شکست فصل جاری مسابقات لیگ هستند که همچنین گلی هم دریافت نکرده‌اند.

در سمت مقابل تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی، فجر سپاسی در بازگشت به لیگ برتر شروع چندان مناسبی نداشته است و بعد از شکست برابر گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در رویارویی با صنعت نفت در نهایت اولین پیروزی را این هفته تجربه کرد.

استقلال برای بازی با فجر سپاسی فردین رابط، متین کریم زاده، محمد جواد به‌آفرین، احمد موسوی، محمدرضا آزادی و آرمان رمضانی را با نظر کادرفنی و علیرضا رضایی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد.

برای استقلال همانند مسابقه قبلی سیدحسین حسینی درون دروازه خواهد ایستاد و ترکیب سه دفاعه مجیدی با حضور محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی تشکیل می‌شود.

در خط میانی هم وریا غفوری، جعفر سلمانی، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارند.

فرهاد مجیدی در مسابقه امروز به احتمال زیاد از خرید جدیدش رونمایی خواهد کرد. رودی ژستد که اخیرا مجوز بازی دریافت کرده در لیست مسافران به شیراز قرار گرفت و احتمالا امروز در کنار کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده جوان سه مهاجم برابر تیم فجر را تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فجر سپاسی:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، وریا غفوری، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا، رودی ژستد

 

دیدگاهتان را بنویسید