222644

کمیته نقل و انتقالات پرسپولیس فعال شد؛ ۲+۱ بازیکن در حوالی سرخپوشان!

دنیای معدن- پرسپولیسی‌ها بعد از شکست مقابل الهلال به فکر تقویت تیم خود، برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر هستند.

به گزارش دنیای معدن از شفقنا ورزشی، پرسپولیس که با شکست در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال از این رقابتها حذف شد، به دنبال آن است که با جذب دو یا سه بازیکن با کیفیت همانند سال های گذشته، در لیگ برتر حضوری قدرتمند داشته باشد.

سرخپوشان پایتخت که در این فصل سه بازیکن تاثیر گذار خود را از دست داده‌اند هرگز نتوانستند جایگزینی حد آنها را جذب کنند، به همین علت آنها در فکر این هستند تا در فرصت باقی ماند با جذب بازیکنان جدید کم و کاستی های تیم خود را جبران کنند.

یحیی گل محمدی هم پس از بازگشت پرسپولیسی‌ها به ایران در جلسه‌ای از سرپرست این باشگاه خواسته است تا با جذب یک هافبک و یک مهاجم خارجی ضعف فعلی سرخپوشان را در این نقاط برطرف کند.

در این بین هواداران پرسپولیس هم در چند سال اخیر به هیچ وجه از عملکرد مهدی شیری راضی نیستند از سرمربی تیم خود خواسته‌اند تا با جذب صادق محرمی نیاز پرسپولیس در سمت راست دفاعی تیم را مرتفع کنند.

البته پرسپولیسی‌ها برای جذب بازیکن علی الخصوص بازیکن خارجی ابتدا باید با حل مشکل بدهی های خارجی خود پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را باز نمایند و سپس به خرید های جدید خود را برای باشگاه انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید