222576

از استقلال امتیاز می گیریم تا مسیرمان هموارتر شود/ اقتصادی خرج می کنیم تا مشکل دار نشویم

دنیای معدن: مدیر تیم فوتبال هوادار گفت: تلاش می کنیم تا با کسب امتیاز مقابل تیم استقلال ادامه راه لیگ برتر را هموارتر کنیم.

به گزارش دنیای معدن، علی طهماسبی در گفت وگو با میزان، در مورد شرایط تیم هوادار قبل از بازی با استقلال در هفته اول رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و در هفته اول باید مقابل استقلال بازی کنیم. بسیار امیدواریم بتوانیم نتیجه ای در خود نام تیم هوادار گرفته تا ادامه راه برای مان هموار تر شود. معتقدم با توجه به توانایی کادرفنی و بازیکنان نتایج خوبی می گیریم و جواب زحمات مسئولان باشگاه را به خوبی می دهیم. مالکان جدید نیز امکانات لازم را در اختیار باشگاه قرار دادند و شرایط تیم خیلی خوب است.

وی با اشاره به این که شرایط زمین تمرین تیمشان چندان مناسب نیست تصریح کرد: یک سال و نیم در زمین خیریه عمل تمرین کردیم و مشکلی نداشتیم. وقتی محل تمرین استقلال به مشکل برخورد آن ها به زمین خیریه عمل آمدند و شرایط ابن زمین بسیار نامناسب شد. از این رو به دنبال زمین بهتری رفته و فعلاً در زمین شماره ۲ آزادی تمرین می کنیم. البته این زمین هم شرایط چندان خوبی ندارد و باید برای بهتر شدن شرایط به دنبال زمین دیگری باشیم. می دانیم تمام تیم های تهرانی مشکلاتی دارند، اما برای ما که تیمی خصوصی هستیم، با توجه به هزینه های بالا شرایط سخت تر است.

مدیر تیم فوتبال هوادار با اشاره به محرومیت این تیم از میزبانی در سه هفته از رقابت های لیگ برتر تاکید کرد: متاسفانه به دلیل قطعی برق در بازی آخر فصل گذشته، ما را از سه بازی خانگی محروم کردند. از این رو فعلاً مجبوریم بازی ها را خارج از خانه برگزار کنیم؛ به همین دلیل ورزشگاه انقلاب کرج را معرفی کردیم. شاید در ادامه بتوانیم طی رایزنی هایی که با مسئولان ورزشگاه شهرقدس انجام دادیم در این ورزشگاه از حریفان میزبانی کنیم.

طهماسبی با اشاره به این که پیکان نیز در ورزشگاه شهر قدس از رقابت های لیگ برتر میزبانی می کند خاطر نشان کرد: سازمان لیگ مسابقات را به شکلی برنامه ریزی کرد تا همانطور که استقلال و پرسپولیس یک هفته در میان در تهران میزبان هستند تیم ما و پیکان نیز یک هفته در میان میزبان باشد. به این ترتیب برای استفاده از زمین شهر قدس مشکلی نداریم و تداخلی به وجود نمی آید و می توانیم یک هفته در میان از این زمین استفاده کنیم. به دنبال زمین دستگردی هم بودیم، اما با توجه به قیمت بالای این زمین هنوز مذاکرات به نتیجه نرسیده و نتوانستم این زمینه را برای میزبانی در مسابقات لیگ برتر در اختیار بگیریم و اجاره کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیمش مشکل مالی ندارد گفت: وقتی از مشکل مالی صحبت کردم به این معنی نیست که ما توان مالی نداریم بلکه منظورم این است که برای تیم های خصوصی صرف هزینه های سرسام آور بسیار سخت است. مالکان جدید به هیچ وجه مشکل مالی ندارد بلکه بسیار کارکُشته هستند و بی رویه خرج نمی کنند. آن ها در نظر دارند به بهترین شکل ممکن هزینه کنند تا بازدهی کار بالا برود؛ از طرفی اقتصادی عمل کنند تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. متأسفانه تیم های خصوصی اغلب حمایت نمی شوند، اما خوشبختانه مالکان جدید، هم از نظر اقتصادی حرفه ای عمل می کنند و هم ورزشی هستند. از این رو امیدوارم تیم را در مسیر درستی هدایت کرده و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید