222404

سردار استقلال به دنبال تسویه ۹ میلیون دلاری با پادوانی!

دنیای معدن- پادوانی مدافع پیشین استقلال که به دلیل مصدومیت در حین بازی برای همیشه قدرت راه را رفتن را از دست داده حالا با حضور سردار آجورولو به دنبال گرفتن حق خود است.

به گزارش دنیای معدن، لئاندرو پادوانی که سال گذشته پس از ناامید شدن از کمک مسئولان باشگاه استقلال در رفع مشکلات مالی اش برای دریافت باقیمانده طلبش و البته جبران لطمه ای که به لحاظ سلامت جسمانی دیده از طریق وکیلش با فیفا مکاتبه کرد، متوجه شد می‌تواند غرامت سنگینی از باشگاه استقلال دریافت کند.

در اخبار اولیه مربوط به این موضوع عنوان شده بود پادوانی از طریق وکیلش تقاضای خسارت ۹ میلیون دلاری کرده است. پادوانی در آخرین بازی خود با پیراهن استقلال در ۵ اسفند ۱۳۹۶ در دقیقه ۴۲ نیمه اول بازی استقلال و فولاد خوزستان دچار مصدومیت شدید از ناحیه گردن و جابجایی مهره شد و پس از پشت سر گذاشتن چند ماه معالجه در ایران و انجام عمل‌های دشوار به زادگاه خود بازگشت و برای همیشه توانایی راه رفتن را از دست داد.

او به تازگی در مصاحبه‌ای در همین ارتباط با تکرار حرف‌های ۵ سال اخیر، به این موضوع اشاره کرده بود که هیچ کس از باشگاه استقلال حالش را نمی‌پرسد، چه برسد که بخواهند با او درباره شکایتش مذاکره کنند.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد آجرلو از مسئول کمیته بین الملل باشگاه درخواست کرده در این باره اطلاعات جامعی را تهیه کرده و در اختیار واحد حقوقی باشگاه که مسئولش به تازگی منصوب شده است قرار بدهد تا تصمیمات مقتضی برای حل و فصل این موضوع قبل از دریافت حکم از فیفا انجام شود.

آجرلو قصد دارد شخصا با پادوانی صحبت کند تا این موضوع از راه‌های مسالمت آمیز حل و فصل شود.

ناگفته نماند؛ آجرلو هفتمین مدیرعاملی است که از زمان مصدومیت پادوانی در باشگاه استقلال روی صندلی مدیریت استقلال نشسته است. این بازیکن در دوران مدیرعاملی سیدرضا افتخاری به این وضعیت گرفتار شد و پس از او به ترتیب امیرحسین فتحی، اسماعیل خلیل زاده، علی فتح الله زاده، احمد سعادتمند، احمد مددی و مصطفی آجرلو ۶ نفر بعدی بودند که مدیرعامل استقلال شدند ولی هنوز مشکل پادوانی پابرجاست.

 

دیدگاهتان را بنویسید