222221

نقل و انتقالات | مهاجمان خارجی طراز اول در راه استقلال و پرسپولیس

دنیای معدن- دو باشگاه سرخابی جذب مهاجم خارجی را در هفته‌های آینده بررسی خواهند کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از  شفقنا ورزشی، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که در فصل اخیر همانند دیگر تیم‌های ایرانی از جذب بازیکن خارجی منع شده بودند در صورتی که در این فصل بدهی خارجی نداشته باشند خواهند توانست بازیکنان خارجی مد نظر خود را جذب نمایند.

باشگاه استقلال که در ابتدای این فصل با گابریل پین مربی ایتالیایی در کادرفنی آبی‌پوشان شروع به همکاری کرده است، در تلاش است تا با به خدمت گرفتن یک مهاجم خارجی وی را جانشین شیخ دیاباته کنند.

در بین گفته می‌شود که آبی‌پوشان با فوتاکس مهاجم ۳۱ ساله و بلند قامت مجارستانی هم مذاکراتی داشته‌اند که به علت قیمت بالای این بازیکن مذاکرات بدون نتیجه به پایان رسیده است.

پرسپولیسی ها نیز که تا چند روز آینده برای انجام دیدار‌های حذفی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سفر خواهند کرد به علت وجود بدهی به گابریل کالدرون نتوانستند تا الان بازیکن خارجی مورد نظر خود را جذب نمایند.

حالا خبر می‌رسد سرخپوشان پایتخت در نظر دارند بعد از جذب کارگزار جدید و پرداخت بدهی های سرمربی سابق خود با یک مهاجم طراز اول خرجی وارد مذاکره شوند تا در صورت توافق این مهاجم به پرسپولیس بپیوندد.

این دوباشگاه با وسواس در جذب بازیکن خارجی سعی خواهند کرد که تجربه نه چندان موفق بازیکنان بی کیفیت خارجی در استقلال و پرسپولیس تکرار نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید