250752

فروش «فملی» از صد همت عبور کرد

دنیای معدن: فروش ده ماهه فمی به 101 همت رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل از رشد 57 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش دنیای معدن، بر اساس این گزارش میزان تولیدات شرکت ملی صنایع مس ایران در دی ماه نسبت به آذر ماه امسال با کاهش محسوسی همراه بوده که باید دید مدیران این شرکت چه استدلالی را برای این کاهش تولید اعلام میکنند. در گزارش ماهانه مربوط به دی ماه فملی که در سامانه کدال منتشر شده 10.4 همت درآمد از محل فروش محصولات را نشان می دهد که 15 درصد کمتر از ماه گذشته و حدود 17 درصد کمتر از میانگین فروش ماه های گذشته بوده است. 

البته « فملی» در دی ماه رقم عجیب 75 هزار تن تولید کاتد را گزارش کرده که نسبت به ماه قبل 200 درصد افزایش داشته است در همین حال مقدار فروش این محصول با 13 درصد افت نسبت به ماه قبل در حدود 22 هزار تن بوده است.  نرخ فروش کاتد نیز در دی برابر 348 میلیون تومان برای هر تن بوده است که نسبت به ماه قبل بیش از 3% کاهش را نشان میدهد. 

در همین حال فروش های صادراتی شرکت در ده ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد قابل توجهی همراه بوده و در حالی که امسال به 75 هزار و 137 تن رسیده سال قبل 47 هزار و 822 تن بود گرچه طبق اعلام شرکت در سال گذشته تمرکز بیشتر این شرکت بر تامین نیاز بازار داخلی عنوان شده بود.فردای اقتصاد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید