236150

پیام قدردانی رئیس مجمع «جهادگران استان کرمان» از مدیریت جهادی شرکت مس

به‌دنبال دستور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمت‌رسانی جهادی به مناطق سیل‌زده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از دکتر رستمی تشکر کرد.

به گزارش دنیای معدن،  متن پیام رئیس مجمع جهادگران استان کرمان به شرح ذیل است:

 

جناب آقای دکتر رستمی

مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران

با سلام و احترام و تحیات الهی

 

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت. به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.

یکی از ارزش‌های بسیار زیبای دین مبین اسلام  تلاش در جهت خیرخواهی مردم و جامعه است که اثرات آن  تا نسل‌ها ماندگار خواهد ماند و یکی از ویژگی‌های مدیریت جهادی، استفاده از ظرفیت‌ها وبهره‌گیری از امکانات موجود برای نیل به اهداف متعالی جامعه است.

مجمع جهادگران استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از حضرتعالی، بر خود لازم می‌داند حضور میدانی مدیر محترم مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اهتمام مدیران و نیروهای زیر‌مجموعه عظیم مس را ارج نهاده که با ارسال تجهیزات و ماشین آلات لجستیک و کمک‌های مادی و معنوی در شرایط روزهای سخت سیل رافع آلام مردم ولایی و فهیم بوده و امید به سازندگی را به ارمغان داشته است.

همواره صحت، سلامتی و بهروزی قرین راه پر تلاش‌تان باد.

 

جهاد ادامه دارد.....

محمودپور قاسمی

رئیس مجمع جهاد گران استان کرمان

 

دیدگاهتان را بنویسید