232577

کارنامه درخشان فملی در فروردین ۱۴۰۱؛

ثبت 8 رکورد تولیدی حاصل کار جهادی در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی»

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به کارنامه تولیدی فروردین ماه سال جاری، گفت: همت و تلاش جهادی پرسنل شرکت مس باعث شد تا بتوانیم رکوردهای قابل توجهی را در زمینه تولید مس کاتد، کنسانتره مس و اسید سولفوریک به ثبت برسانیم.

 

به گزارش دنیای معدن، دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با تولید 26،673 تن مس محتوی معدنی در فرودین ماه سال 1401 رشد 9 درصدی رقم خورد.

مدیرعامل شرکت ملی مس با اشاره به نتایج گزارش های تهیه شده در زمینه تولید و عملکرد شایسته پرسنل زحمت کش در جهت پیشرفت شرکت، گفت: خوشبختانه گزارش ها  نشان می دهد شرکت مس در سال جدید در مسیر رشد و ترقی با سرعت حرکت می کند.  

دکتر رستمی با اشاره به این که مقام معظم رهبری سال1401 را سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغالزایی» معرفی کردند، تأکید کرد: شرکت ملی مس در همین راستا برای تحقق شعار سال 1401 تمرکز بر افزایش تولید را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

دکتر رستمی میزان تولید کاتد در فروردین ماه سال جاری را 25،145 تن اعلام کرد و افزود: میزان تولید کاتد در سال گذشته 24،615 تن بوده است که امسال نسبت به برنامه با رشد 4 درصدی همراه بوده است.  

مدیرعامل شرکت ملی مس در ادامه به رشد 10 درصدی تولید کنسانتره مس اشاره کرد و افزود:  امسال به یاری خداوند و زحمات پرسنل پرتلاش و ولایت مدار شرکت توانستیم تولید کنسانتره مس را به 111،237 تن برسانیم که البته این میزان در سال گذشته 109،144 تن بوده است.

وی افزود: میزان تولید اسید سولفوریک در فروردین ماه سال گذشته 64،076 بوده که در سال جاری با ثبت 85،882 تن نسبت به برنامه 35 درصد پیشی گرفته است.    

رستمی در ادامه به رکورد‌های به دست آمده در تولیدات شرکت ملی صنایع مس ایران در فروردین ماه سال جاری اشاره کرد و گفت:  تولید 4 میلیون و 817 تن سنگ سولفوری نسبت به برنامه با رشد 7 درصدی همراه بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید