225409

شمارش معکوس برای اتصال کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد به شبکه ریلی کشور

دنیای معدن- در جلسه‌ تولید «مجتمع مس شهربابک» که امروز سه‌شنبه (9 آذر ماه) در سالن دکتر نیازمند کارخانه ذوب خاتون‌آباد برگزار شد؛ درباره چگونگی اتصال کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد به شبکه‌ ریلی کشور بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش دنیای معدن،  حسین ابراهیمی نسب مدیر مجتمع مس شهربابک در این مراسم که با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، کیارش مهرانی معاون مالی و اقتصادی، بهروز رحمتی معاون توسعه و اکتشافات، سعد عبدی مدیر برنامه ریزی و نظارت برگزار شد، گفت: پروژه اتصال کارخانه ذوب مس خاتون آباد به شبکه ریلی کشور؛ به‌عنوان یکی از طرح‌های توسعه‌ای این مجتمع که زیرساختی بسیار کاربردی محسوب می‌شود؛ آماده بهره‌برداری است.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت سایر طرح‌های توسعه‌ای مجتمع نیز ارائه کرد.

این گزارش حاکی است دکتر سعدمحمدی پس از بررسی شرایط و وضعیت تولید و طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس شهربابک؛  از باشگاه فرهنگی - ورزشی صنعت مس شهربابک بازدید و با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این مجموعه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

مدیرعامل شرکت مس در این دیدار گفت: با حضور کادر فنی خبره‌ای که تیم مس شهربابک دارد؛ سرفصل‌های موفقیت در این تیم فراهم است و این موفقیت با اعتماد به نفس، خودباوری و تلاش بازیکنان و کادر فنی صد درصدی خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید