252099

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد؛

محفل اُنس با قرآن ویژه کارکنان شرکت فولاد خوزستان

دنیای معدن: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی و با استقبال جمعی از کارکنان و مسئولان گروه فولاد خوزستان، محفل انس با قرآن روز یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در تالار شهید امتی برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، محمد جامعی مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان گفت: یکی از مهم ترین اقدام‌ها در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است، اجرای برنامه‌های قرآنی است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان، در تمامی نمازخانه‌های شرکت فولاد خوزستان، برنامه‌های جزء خوانی برقرار بوده است.

جامعی در ادامه بیان داشت: بسیار خوشحال و خرسندیم که یک محفل شایسته و آبرومند با حضور پر رنگ و پرشور کارکنان از لایه‌ها و سطوح مختلف در شأن شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: این برنامه با حضور قاری بین المللی و شاخص کشور و داور برنامه محفل جناب استاد شاکر نژاد، قاریان بین المللی استان و دو عزیز از قاریان برگزیده‌ی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

جامعی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این‌گونه محافل، سنتی برای برگزاری سالانه‌ و بهره‌مندی کارکنان عزیز شرکت از چنین مراسم‌های معنوی شود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، این مراسم معنوی با قرائت قرآن مجلسی حامد شاکر نژاد از قاریان کشوری و بین‌المللی و داور برنامه‌ی تلویزیونی محفل، علی زمانی و محمد امین صادقی از قاریان کشوری، محمد هادی جابری پاک و محمد عبادی از قاریان استانی و همکاران شرکت، ابتهال خوانی ناصر دغاغله مبتهل بین‌المللی و اجرای سرود گروه بین المللی گروه خدام الزّهرا (س)، همچنین اجرای محمد باقر تاجر مجری صدا و سیمای استان خوزستان و قرائت قرآن علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسولیت‌های اجتماعی همراه بود.

گفتنی است در حاشیه مراسم به دستور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی به اعضای گروه سرود خدام الزهرا (س) هدایای نفیسی اهدا شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید