242936

فولاد خوزستان در مسیر تعامل بیشتر

دنیای معدن: گروهی پنج‌نفره به سرپرستی مهرشاد شجاعی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان با امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان دیدار کردند.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی فولاد خوزستان در این دیدار، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، علی‌اصغر مشهدی‌زاده معاون مالی و اقتصادی و محمد جامعی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: با توجه به سختی‌‌‌هایی که در سال ۱۴۰۱ برای شرکت وجود داشت، از نظر تناژی تولید ۹‌درصد و فروش ۸‌درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داشتیم. البته در اسفندماه ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی در فولاد خوزستان رقم خورد که امیدواریم در سال‌جاری نیز ادامه یابد.

امین ابراهیمی افزود: امسال گفتمان ما در فولاد گفتمان توسعه همگام با شعار سال است و سعی ما بر آن است که با بهره‌‌‌برداری از پروژه مگامدول زمزم ۳ و فولادسازی شادگان در سال‌جاری به شعار سال جامه‌‌ عمل بپوشانیم. ضمنا مشکلاتی  را که در ارائه خدمات به پرسنل وجود دارد به مدیران بانک اعلام و درخواست اصلاح امور را دادند که قول مساعد برای رفع این مشکلات از سوی بانک داده شد.

وی اظهار کرد: در سال‌جاری طرح‌‌‌های اقتصادی خوبی در پیش رو است که انتظار می‌رود، بانک سپه با ارائه تسهیلات، یاری‌‌‌رسان شرکت فولاد خوزستان باشد.

مهرشاد شجاعی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان گفت: فولاد خوزستان مشتری ویژه ما بوده و افتخاری برای ماست که خدمات ویژه‌‌‌ای به این شرکت ارائه دهیم. در جلسات آینده، سعی خواهیم داشت که تسهیلات جدیدی را به فولاد خوزستان ارائه کنیم. در پایان این دیدار لوح تقدیری از سوی مدیرشعب بانک سپه منطقه خوزستان به امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید