251215

در دیدار مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز مطرح شد:

بیش از 20 درصد از پرسنل شاغل در مجتمع فولاد غدیر، از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند

دنیای معدن: دکتر محسن مصطفی پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد پر برکت امام حسین (ع) ؛ روز پاسدار و حضرت ابالفضل العباس (ع)؛ روز جانباز به دیدار سرهنگ هاشمیان فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نی ریز رفت.

به گزارش دنیای معدن، دکتر مصطفی پور در این دیدار ضمن تبریک ولادت سید الشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و میلاد نماد انسانیت و غیرت و برادری حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز از ارتباط خوب و نزدیک مجتمع فولاد غدیر نی ریز با سپاه در بخش های مختلف سخن گفت و اظهار داشت: این ارتباط خوب همواره در حوزه های مختلف اثرگذار بوده است.

 

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز همچنین همکاری و همدلی بین دو مجموعه را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به تلاش برای بیشتر شدن این همکاری از آمادگی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در حوزه های مختلف برای انجام پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی خبر داد.

 

وی خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را از اولویت های مجتمع فولاد غدیر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 248 نفر از پرسنل مجتمع فولاد غدیر نی ریز از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و با توجه به ظرفیت مجموعه در حوزه اشتغال و تخصص های مورد نیاز، در آینده خدمتگزار ایثارگران خواهیم بود.

 

سرهنگ هاشمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری و همدلی بین سپاه و فولاد غدیر از اقدامات این مجتمع به خصوص در حوزه آبرسانی و اجرای برنامه های فرهنگی از جمله اردوهای راهیان پیشرفت و بازدیدهای دانش آموزی توسط این مجتمع قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد این خدمات موجب رفع مشکلات و امیدوار کردن مردم به نظام و انقلاب گردد.

دیدگاهتان را بنویسید