250901

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پی شهادت دو تن از جان برکفان نیروی انتظامی شهرستان نی ریز

دنیای معدن: دکتر مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پیامی شهادت دو تن از جان برکفان نیروی انتظامی شهرستان نی ریز در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)

 

شهادت جمعی از دلاور مردان و سبز قامتان فراجا توسط اشرار مسلح را تسلیت عرض می کنم. فراجا در طول دوران خدمت پرافتخار خود به عنوان جان فدای ملت در راه تأمین امنیت، آرامش مردم و پاسداری از حریم و کیان این آب و خاک، شهدای فراوانی تقدیم کرده است و به همین دلیل عزیز ملّت و مغضوب دشمنان ملت است و آحاد مردم ، خود را حامی و همراه پلیس می دانند.

 

شهادت سرهنگ شهید رضا شاهسونی و سروان شهید علی شاهسونی و مجروحیت تعدادی دیگر از این مدافعان امنیت که با ایثار و فداکاری، جان خویش را در جهت برقراری نظم و امنیت ، آرامش و آسایش جامعه فدا نمودند، موجب تالم خاطر و اندوه عمیق و داغ عظیم بر دل اینجانب و همه همکارانم در مجموعه فولاد غدیر نی ریز که از مجاورت ایشان متنعم بوده ایم، گردیده است .

 

بی تردید شهادت مظلومانه و در عین حال پرافتخار بهترین افسران پلیس استان پهناور فارس نه تنها ذره‌ای از انگیزه دیگر همرزمان و همکارانشان برای مقابله با مجرمان و سوداگران مرگ نمی‌کاهد بلکه آنان را برای مقابله مجدانه تر با چنین افرادی، مصمم‌تر خواهد کرد.

 

اینجانب شهادت مدافعان حریم امنیت وطن را محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی)، فرماندهی و کارکنان خدوم مجموعه انتظامی ، مردم شریف استان فارس به ویژه نی ریز و قطرویه و خانواده های بزرگوارشان تسلیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحین این حادثه از درگاه خداوند سبحان برای این شهیدان والا مقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده مکرّم و داغدار ایشان شکیبایی آرزومندم .

 

محسن مصطفی پور

دیدگاهتان را بنویسید