249684

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پی شهادت جمعی از نیرو‌های فراجا در راسک

دنیای معدن: مدافعان حریم مقدس ایران اسلامی مان،دفاع و پاسداری را با خون خویش مشق می کنند و پرچم سرخ آزادگی را با طوفان ایثارشان تا به امروز افراشته نگه داشته اند.

《بسم رب الشهدا و الصدیقین》

 

بار دیگر دستان پلید استکباری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که از هر راهی برای ضربه زدن به آرمان‌های مقدس و ایمان قوی این مردم دریغ نکرده اند،از آستین شب زدگان و کوردلان(جیش الظلم )بیرون آمد و فرزندان غیور و مدافعان امنیت این مرز مقدس را به خاک و خون کشاند.

 

ایران گلستان شهداست و خون هر شهیدی که راه آسمان‌ در پیش می گیرد،چشمه ای جوشان است که درخت تنومند انقلابش را سیراب تر و پربار تر می کند؛شکوه و عظمت نام بلند ایران،ریشه در جان‌ها و خونه‌ای مطهری دارد که در راه عظمتش فدا شده است.

 

اینجانب شهادت مظلومانه اما قهرمانانه،۱۱ سرباز وطن و مدافع امنیت از پرسنل پرتلاش و جان برکف نیروی انتظامی را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده محترم و بزرگوار این شهیدان تسلیت و تعزیت عرض میکنم و از خداوند متعال علو درجات الهی را برای این قهرمانان و سلامتی و سرافرازی مدافعان امنیت و آرامش میهن اسلامی مان خواهان و خواستارم.

 

رسم مردانگی تان پایدار،راه روشنتان همواره پررهرو و نام مقدستان تابنده باد.

 

علی محمدی _ مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

 

دیدگاهتان را بنویسید