250847

بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه توانمندیهای ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 از نمایشگاه توانمندیهای تولیدات داخل در محل حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش دنیای معدن، در این نمایشگاه شرکتهای فولادی و معدنی از جمله ؛ ذوب آهن اصفهان ، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد خوزستان، معدنی و صنعتی چادرملو، صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان حضور داشتند. مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در گزارشی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد: این شرکت با 53 سال سابقه در تولید فولاد طویل ساختمانی و به عنوان مادر صنعت فولاد با تولید ریل ملی هم اکنون پیشران توسعه راه آهن سراسری و متروی کلانشهرها و بلند مرتبه سازی در کشور است.

کوهی در ادامه به تولید بیش از 150 هزار تن ریل برای ساخت خطوط راه آهن تبریز -ائل گلی، تبریز - میانه - اردبیل، همدان - سنندج و شهر پرند به تجریش اشاره و یادآور شد: ذوب آهن اصفهان افتخار دارد در زمان تحریم های ظالمانه با آخرین تکنولوژی روز دنیا ریل مورد نیاز متروی کلانشهرها از جمله تبریز، مشهد، شیراز و اصفهان را تامین می نماید.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در ادامه با توجه به تولید تیرآهنهای بال پهن پیچ و مهره ای برای تسریع در صنعتی سازی ساختمان و بلند مرتبه سازی گفت: افتخار داریم برای انبوه سازی مسکن تیرآهن های بال پهن را در سایزهای مختلف تولید و علاوه بر سرعت ،دقت، ایمنی و کاهش قیمت تمام شده را برای هموطنان به ارمغان آوریم.

در این نمایشگاه تولیدات داخلی کشور با محوریت شرکتهای دانش بنیان و زنجیره ی تامین تولید در 40 غرفه ارائه  شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید