250749

آغاز به کار نخستین کنگره ملی راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان

دنیای معدن: نخستین کنگره ملی"راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان" آغاز به کار کرد.

به گزارش دنیای معدن، این کنگره با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی کشور، انبوه سازان مسکن و فعالان این بخش، در هتل المپیک تهران شروع به کار کرده تا کارشناسان ، راهکارهای نوین برای پیشرفت صنعت ساختمان را در آن بررسی کنند.

۱. نقش انبوه سازان و بخش خصوصی در توسعه صنعت ساختمان و پروژه های ملی مسکن

۲. بهینه سازی مصرف انرژی با بهره گیری و استفاده از فناوری های نوین ساختمانی

۳. واکاوی عملکرد قوای سه گانه در تحقق و پیگیری مطالبات مهندسان ساختمان

۴. فرصت ها و چالش های صدور خدمات مهندسی و محصول در صنعت ساختمان

۵. بررسی کارکرد و نحوه اجرای شناسنامه فنی ساختمان

۶. و مجری ذی صلاح تاسیسات برق و مکانیک، محورهای کلیدی این کنگره هستند.

در پنل کلیدی این کنگره تخصصی با موضوع (واکاوی عملکرد مجلس و دولت در تحقق و پیگیری مطالبات نظام مهندسی ساختمان و تشکل های صنعتی) مرتضی شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان گفت: این کارخانه تنها تولید کننده تیرآهن بال پهن در ایران است و آمادگی تامین فولاد مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

از برنامه های جانبی این کنگره می توان به کارگاه های تخصصی نقش انبوه سازان و مجریان ذیصلاح در توسعه صنعت ساختمان و پروژه های ملی مسکن، بایدها و نبایدهای به کارگیری مجریان ذیصلاح برق و مکانیک، واکاوی عملکرد مجلس و دولت در تحقق و پیگیری مطالبات نظام مهندسی ساختمان و تشکل های صنعتی اشاره کرد.

گفتی است ذوب آهن اصفهان سبد متنوع محصولات ساختمانی این مجتمع عظیم صنعتی، شامل تیرآهن بال پهن، میلگرد، نبشی، آرک، ریل سوزن و … را در غرفه نمایشگاه جانبی این کنگره ارائه نموده و  مدیران و کارشناسان شرکت، پاسخگوی سوالات حاضران در این رویداد تخصصی و همچنین مذاکره با انبوه سازان ساختمان و …. هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید