250631

مدیر تجاری سازی شرکت لینده آلمان:

استفاده از انرژیهای سبز تولید فولاد سبز را در جهان افزایش می دهد/ فناوریهای جدید تا ۲۰ درصد کربن زدایی می کند

مدیر تجاری‌سازی جهانی شرکت لینده آلمان گفت: هم اکنون بسیاری از کشورهای تولید کننده فولاد در جهان با استفاده از انرژی‌های سبز در زنجیره تولید فولاد به دنبال گام اساسی برای تولید فولاد سبز هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی دنیای معدن، یوآخین فل شیل از مونیخ آلمان به صورت مجازی در مراسم افتتاحیه سومین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، که توسط شرکت فولاد هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود، اظهار داشت: هم اکنون شرکت‌های زیادی در آلمان با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌ها به دنبال تولید فولاد سبز در این کشور هستند.

مدیر تجاری سازی جهانی شرکت لینده آلمان تاکید کرد: استفاده از فناوری‌های جدید و تلاش برای بهره‌بندی از منابع انرژی‌های تجدید پذیر ما را برای دستیابی به تولید فولاد سبز  در جهان رهنمون خواهد کرد.

 فل شیل بیان کرد: بحث احتراق با استفاده از سوخت‌های مناسب و ارائه راهکارهای مناسب برای تولید فولاد از طریق کوره‌های بلند با فناوری‌های جدید می‌تواند به میزان ۱۵ تا ۲۰ درصد کربن زدایی داشته باشد.

مدیر تجاری جهانی مدیر تجاری‌سازی جهانی شرکت لیندی آلمان با اشاره به اهمیت مسیر تولید فولاد سبز در کشورهای مختلف جهان تصریح کرد که  خوشبختانه با برنامه‌ریزی مناسب شرکت لینده آلمان هم اکنون در مسیر تولید فولاد سبز قرار گرفته است تا با استفاده از تکنولوژی‌های جدید همچنان بتواند در این راستا رویکردهای مناسبی را برای حفظ محیط زیست داشته باشد.

سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با حضور کارشناسان  متخصصان و مدیران صنعت فولاد کشور روزهای سوم و چهارم بهمن ماه سال جاری توسط شرکت فولاد هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید