249907

بهره گیری از محصولات ایمن، ساختمان سازی استاندارد را رقم می‌زند

دنیای معدن: دبیر سازمان نظام مهندسی تهران عنوان کرد: بهره گیری از محصولات ایمن، ساختمان سازی استاندارد را رقم می‌زند.

به گزارش دنیای معدن، امیدرضا ریاحی عضو و دبیر سازمان نظام مهندسی تهران در نخستین نمایشگاه سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته ( ایران استیل فاب) در گفتگو با خبرنگار ما به بیان دغدغه‌ های این سازمان پرداخت و گفت: با وجود امکانات و توانایی چشمگیر در خصوص بهینه سازی سازه‌های فولادی ،تنها حدود ۱۰ درصد پروژه‌ها با استفاده از این سازه ‌ها صورت می‌گیرد که این رقم باید افزایش یابد . در این راستا سازمان نظام مهندسی از هر حرکتی که منجر به ارتقای کمی و کیفی بهینه‌سازی سازه‌های فولادی شود، حمایت می‌کند.

وی اظهار داشت : استفاده از روش‌ها و تکنولوژی ‌های نوین در ساخت و ساز، مزایایی از قبیل کاهش مصرف انرژی، تسریع در ساخت و ساز و کاهش قیمت تمام شده را در پی دارد.

وی ضمن تشکر ویژه از ذوب آهن اصفهان به دلیل ورود به عرصه تولید محصولات بال پهن ابراز امیدواری کرد ارتباط سازندگان سازه با این شرکت بزرگ فولادی نزدیک‌تر و موثرتر شودتا از این طریق محصولات ایمن در خدمت ساختمان سازی استاندارد قرار بگیرد.

ریاحی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی در خصوص مباحث فنی و ملی ساختمان، اصلاح استانداردها ، ترویج استفاده از سازه ‌های استاندارد، شبکه ‌سازی و تسهیل ارتباطات در خدمت فعالان صنعت ساختمان خواهد بود.

وی ادامه داد: مبانی هر تحولی یک تفکر ساختار یافته است و هدف ما در سازمان نظام مهندسی استفاده از همه ظرفیت ‌های کشور در این مسیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید