241406

کسب مقام دوم مسابقات ملی مهارت توسط کارگران ماهر ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن: تیم مهارتی ذوب آهن اصفهان با درخشش و شایستگی، مقام دوم مسابقات کشوری مهارتی کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاه‌های اقتصادی کشوری را به دست آوردند.

نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاه‌های اقتصادی با حضور ۱۱۰ کارگر ماهر ۲۸ شرکت و بنگاه اقتصادی از سراسر کشور در ۱۰ رشته از ۱۲ بهمن ماه به مدت سه روز در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در استان البرز برگزار شد.

کارگران ماهر ذوب آهن اصفهان در این مسابقات در سه گروه ماشینکاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری حضور داشتند که در مجموع با کسب چهار مدال (دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز) مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

محمد کریمی در رشته تراشکاری یونیورسال مدال طلا، روح اله طهماسبی در رشته جوشکاری SMAW  مدال طلا، فرزاد ایمانی در رشته تراشکاری CNC مدال نقره و حمزه قنبری در رشته جوشکاری با گاز محافظ آرگون مدال برنز را با شایستگی از آن خود نمودند.

آرش شفیعی سرپرست معاونت سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برگزاری مسابقات مهارت، میان شاغلین کارخانجات و بنگاه های اقتصادی در زمینه های مختلف تخصصی و حرفه ای، ضمن ایجاد نشاط در جامعه کارگری و تغییرات مثبت رفتاری، مزایای دیگری از جمله افزایش بهره‌وری وکارایی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی،گسترش خلاقیت و نوآوری ،کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استاندارد های جدید مهارت را در پی دارد و موجب شناسایی وکشف استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی نیز می شود.

وی افزود: این رویدادها فرصت را برای معرفی بنگاه های اقتصادی متعهد به مهارت آموزی فراهم می کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین المللی می شود.

شفیعی افزود: مدیریت آموزش و توسعه سرمایه های انسانی ضمن برگزاری آزمون های مهارتی داخلی و شناسایی استعدادهای مهارتی و گذراندن مراحل آماده سازی، نفرات برتر را به این مسابقات اعزام نمود که با یاری خداوند و تلاش همکاران موفق به کسب مقام ارزشمند دوم کشوری شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید