249644

با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فولاد مبارکه و مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران

دنیای معدن: شرکت فولاد مبارکه و مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران به منظور بازسازی و بهسازی ماشین‌آلات و تجهیزات لیزری شرکت فولاد مبارکه دقایقی پیش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه با توجه به رسالت مهم مراکز علمی جهت رفع نیازهای علمی و فنی کوتاه‌مدت و بلندمدت کشور و همچنین سیاست‌های دولت در ایجاد زمینه لازم برای افزایش انگیزه جهت استفاده از تحقیقات کاربردی و تسهیل در جذب درآمدهای حاصل از تحقیقات از سوی مراکز علمی منعقد شد.

آقایان سیف‌اله اسدالهی (مدیرعامل و عضو  هیئت‌مدیره) و فرزاد یادگاریان (مدیر بازرگانی و عضو موظف هیئت‌مدیره) به نمایندگی از مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران و آقایان محمدیاسر طیب‌نیا (مدیر عامل و عضو هیئت‌مدیره) و محسن صالحی‌نیا (رئیس هیئت‌مدیره) به نمایندگی از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به نمایندگی این تفاهم‌نامه را امضا کردند.

 

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، همکاری، تعامل و استفاده بهینه و موثر از ظرفیت‌ها و توانایی‌های یکدیگر در راستای بهره‌گیری از دانش بومی موجود در کشور، با توجه به وظایف و ماموریت‌های هر یک از طرفین و به‌کارگیری امکانات موجود در امور بازسازی و بهسازی ماشین‌آلات و تجهیزات لیزری مورد استفاده است.

 

ایجاد قطب لیزر صنعتی با هدف توسعه فناوری لیزر در کشور و آثار مهم و مثبت آن در صنعت فولاد، به منظور متمرکز کردن و تسهیل استفاده از لیزر در صنعت فولاد نیز از دیگر مفاد مهم در این تفاهم‌نامه است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید