249643

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین رونمایی از پروژه جایگزینی دستگاه جوش لیزر فیبری بومی‌سازی‌شده با دستگاه جوش لیزر گازی این شرکت:

داخلی‌سازی قطعات و تجهیزات دستگاه جوش لیزر فیبری در فولاد مبارکه با تکنولوژی‌های روز دنیا

دنیای معدن: بومی‌سازی در فولاد مبارکه اتفاق مبارکی است که طی ۱۰ سال اخیر به علت تحریم‌ها رخ داده و تحریم‌هایی که باعث شدند صنایع کشور ما از طریق مهندسی معکوس گام‌های جدیدی در راستای تحقق خودکفایی برداشته و محدودیت‌ها را پشت سر بگذارند.

به گزارش دنیای معدن، قطعات و تجهیزاتی که در شرکت فولاد مبارکه نقش گلوگاهی داشتند، امروز با تکنولوژی‌های روز دنیا داخلی‌سازی شدند. دستگاه جوش لیزر فیبری در خط تولید فولاد مبارکه طی ۱۰ سال گذشته در انتظار سازندگان خارجی بود اما امروز به دستگاه متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است.

 

نگاه ما تا به امروز رو به گذشته و از طریق مهندسی معکوس بود اما امروز نگاه ما رو به آینده و نوآوری است، ما دنبال آن  هستیم که گام‌های جدی رو به آینده برداریم. امیدوارم با همت عالی که طی دهه‌های گذشته نشان دادیم خواستن به توانستن و خودکفایی مبدل می‌شود.

 

گفتنی است با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، پروژه جایگزینی دستگاه جوش لیزر فیبری بومی‌سازی‌شده با دستگاه جوش لیزر گازی شرکت فولاد مبارکه به همت مرکز علوم و فنون لیزر ایران با موفقیت انجام شد.

 

محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و هیئت همراه صبح امروز با حضور در فولاد مبارکه از خطوط تولید این شرکت بازدید به عمل آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید