249276

با حضور جمعی از شاعران و اساتید و جوانان فرهیخته در حوزه شعر انجام شد:

برگزاری «همایش ادبی حدید» در فولاد مبارکه

دنیای معدن-دیروز جمعه دهم آذرماه بالغ بر ۱۲۰ نفر از اساتید، فرهیختگان و جوانان حوزه شعر و ادب به فولاد مبارکه آمده، از خطوط تولید این شرکت بازدید و در همایش ادبی حدید شرکت کردند.

به گزارش دنیای معدن، محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: حماسه تولید و دستاوردهای ارزشمندی که امروز بیش از هر زمان دیگر در گروه فولاد مبارکه توسط متخصصان و کارکنان دلسوز این مرز و بوم در حال رخ دادن است و به طور کلی این جهاد تولید و اقتصادی همیشه نیاز به بازنمایی و تبیین داشته و امروز در شرایط تحریم و فشار حداکثری بر معیشت، اقتصاد و روحیه مردم این نیاز بیش از پیش احساس می‌شد از این رو از حدود دو سال قبل و با تاکیدی که مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین داشته و دارند، این حرکت را به طور جدی در دستور خود قرار داده‌ایم.

در این راستا سعی کردیم از همه‌ ظرفیت‌های کشور به ویژه نخبگان و همه کسانی که در جامعه به نحوی تریبون در دست دارند و یا صاحب قلم و اندیشه‌اند استفاده کنیم.

امروز با هماهنگی مسئولان حوزه هنری، میزبان جمعی از اساتید و شعرای بزرگ و با سابقه، جوان و فرهیخته کشور بودیم که خوشبختانه همچنان‌که در جریان برگزاری این رویداد مشاهده کردیم اشعار زیبایی نیز در وصف تولید و جهاد اقتصادی و همت والای کارگران این واحد صنعتی کشور سروده شد.

ناصر فیض:

به اعتقاد من در شرایط کنونی بازدید از دستاوردهای نظام در حوزه صنعت و به ویژه بازدید از فولاد مبارکه بسیار تاثیر گذارتر از مناطق جنگی می تواند باشد.

قطعا کسی که فولاد مبارکه را حتی برای یک بار بازدید کند دیگر نگاه متفاوت‌تری نسبت به قبل از بازدید نسبت به این مجموعه بزرگ صنعتی خواهد داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید